Олександр Смирнов, креативний директор компанії TOBASCO в ефірі «Романенко. Бесіди» розповів, як зараз розвивають свої бренди великі компанії і чому ми будемо купувати будь-який продукт, що просувається Ілоном Маском.

Він каже про просування брендів, зокрема особистих, в нових сучасних умовах, відмінних від тих, до яких багато хто звик.

«Це гримучий мікс з шоу-бізнесу, з кіно- і серіального виробництва і з інфлюенсерів, тому що всі ці сфери здорово перемішалися. А ще вони перемішалися з бізнесом. Тому що, якщо ми проаналізуємо найуспішніші компанії зараз, ми зрозуміємо, що бренди живуть не за законами маркетингу і комунікацій, до яких ми звикли. Десятиліттями просувалася ідеологія лав-марок, тобто, якщо людина любить цей бренд, тоді вона проявляє свою лояльність до нього і, відповідно, буде голосувати за нього рублем», - розповідає експерт.

Смирнов зазначає, що на сьогоднішній день все змінилося і лояльність людей розосереджена. Споживачі хочуть більшої концентрації не на рекламних роликах, а з точки зору повного занурення в «серіал», де, як і в справжніх серіалах, є свої герої і лиходії і своя драматургія.

Популярні новини зараз
Вже ніхто не сховається: військовозобов’язаних внесуть до єдиного реєстру – ТЦК дізнається про все На вулиці вийдуть мобільні патрулі: за що масово штрафуватимуть українців Українці з вересня зможуть їздити транспортом безкоштовно: в КМДА це підтвердили Мобільний зв'язок для літніх людей: тарифи від 60 грн, які допоможуть зекономити
Показати ще

«Найбільш чудовий приклад - це Ілон Маск, адже насправді абсолютно не важливо, який продукт буде просувати завтра Ілон Маск. Ми все одно будемо його купувати. Телефон «Тесла»? Дайте два. Комп'ютер «Тесла»? Боже, я завжди цього чекав. Лампочки «Тесла»? Так вони ж найофігенніші. Тому що насправді споживаючи бренд «Тесла», ми споживаємо історію Ілона Маска - чудового південноафриканського генія, який, проходячи через всі труднощі становлення, все-таки запускає ракети в космос. Тобто це ніщо інше, як серіал про лідера цієї компанії», - говорить Смирнов.

Він вважає, що абсолютно неважливо, чи є Ілон Маск насправді генієм, чи робить він виняткові винаходи, головне, що він як персонаж здатний концентрувати увагу аудиторії.

«Маск - це така лінза, яка збирає промені для того, щоб об'єднати їх в точку, яка здатна пропалювати ефір. Що б він не робив, ми будемо свідками всього лише нової серії пригод, дивовижних і надзвичайних пригод Ілона Маска», - підсумував Смирнов.

Раніше Знай.ua повідомляв, що Ілон Маск оголосив набір космічних туристів.

Нагадаємо, раніше київський фізрук зібрав спорткар мрії: дивись і вчись, Маск.