Практично всі роки своєї незалежності Україна покладала надії на свою газотранспортну систему, саме вона була головним козирем країни.

Але чи мають ці надії ґрунт під собою? Про це в програмі «Романенко. Бесіди» розповідає генеральний директор Advanter Group, футуролог, доктор економічних наук Андрій Длигач.

«ГТС, власне, вже немає, про неї можна забути - і в політичному плані, і в економічному. Вона точно не буде драйвером зростання України», - каже гість програми.

Щодо інших галузей Длигач зауважив: металургія у нас не модернізована, знаходиться в одних руках, ці руки страждають від низького рейтингу країни, від проблем уразливості світової кон'юнктури, від нестачі ресурсів на тотальну модернізацію. Вона драйвером зростання теж не буде.

Популярні новини зараз
25.10.2025 – день, коли Всесвіт слухає: чому розумні люди бояться цю дату пропустити, і ви не повинні ТЦК розпочали перевірки заброньованих: кого тепер можуть визнати порушником Платити доведеться всім: в Україні готують додатковий податок "Особливий вид знущання": в Україні спалахнув скандал через імена дітей
Показати ще

За словами футуролога, тотальна модернізація всієї української економіки може коштувати близько двохсот мільярдів доларів - в масштабах такої країни, як наша, це сума не дуже велика. По суті, це дрібниця в порівнянні з тим, що було витрачено на модернізацію Польщі, а зараз закачується в Африку. Це один відсоток надлишкової світової ліквідності - грошей, які у світі зайві.

«Але ми не можемо залучити ці гроші. Дефолтна Аргентина приваблює більше коштів, ніж Україна. Проблема в тому, що наша країна має низький рейтинг, високі ризики», - зазначає експерт.

Також, як повідомляє Знай.ua, Андрій Длигач розповів про форми майбутніх українських агломерацій.

Також він назвав основні проблеми української економіки.