Практично всі роки своєї незалежності Україна покладала надії на свою газотранспортну систему, саме вона була головним козирем країни.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяАле чи мають ці надії ґрунт під собою? Про це в програмі «Романенко. Бесіди» розповідає генеральний директор Advanter Group, футуролог, доктор економічних наук Андрій Длигач.
«ГТС, власне, вже немає, про неї можна забути - і в політичному плані, і в економічному. Вона точно не буде драйвером зростання України», - каже гість програми.
Щодо інших галузей Длигач зауважив: металургія у нас не модернізована, знаходиться в одних руках, ці руки страждають від низького рейтингу країни, від проблем уразливості світової кон'юнктури, від нестачі ресурсів на тотальну модернізацію. Вона драйвером зростання теж не буде.
Міла Кузнєцова з 15-м розміром зважилася показати себе справжню: "Весна..."
Світ попрощався з фатальною бунтаркою Біллі Айліш: від колишньої зірки епатажу лишилися самі спогади
Американський журнал відкрив світові красу гуцулок і Карпат: "Люди живуть в гармонії"
Наталя Могилевська зізналася, чого боїться найбільше: "Було справжньою мукою"
За словами футуролога, тотальна модернізація всієї української економіки може коштувати близько двохсот мільярдів доларів - в масштабах такої країни, як наша, це сума не дуже велика. По суті, це дрібниця в порівнянні з тим, що було витрачено на модернізацію Польщі, а зараз закачується в Африку. Це один відсоток надлишкової світової ліквідності - грошей, які у світі зайві.
«Але ми не можемо залучити ці гроші. Дефолтна Аргентина приваблює більше коштів, ніж Україна. Проблема в тому, що наша країна має низький рейтинг, високі ризики», - зазначає експерт.
Також, як повідомляє Знай.ua, Андрій Длигач розповів про форми майбутніх українських агломерацій.