Практично всі роки своєї незалежності Україна покладала надії на свою газотранспортну систему, саме вона була головним козирем країни.

Але чи мають ці надії ґрунт під собою? Про це в програмі «Романенко. Бесіди» розповідає генеральний директор Advanter Group, футуролог, доктор економічних наук Андрій Длигач.

«ГТС, власне, вже немає, про неї можна забути - і в політичному плані, і в економічному. Вона точно не буде драйвером зростання України», - каже гість програми.

Щодо інших галузей Длигач зауважив: металургія у нас не модернізована, знаходиться в одних руках, ці руки страждають від низького рейтингу країни, від проблем уразливості світової кон'юнктури, від нестачі ресурсів на тотальну модернізацію. Вона драйвером зростання теж не буде.

Популярні новини зараз

Погода зжалиться над українцями перед опалювальним сезоном, синоптик Діденко обрадувала прогнозом: в яких регіонах буде сухо і сонячно

Кім Кардашьян написала повідомлення Лесі Нікітюк: "Досі не відкриваю"

Настя Каменських показала, як "пустує" в ліжку з Потапом: "Моя підзарядка любові"

В'ячеслав Узєлков розповів як бив колишню дружину Боржемську: "Марині відійшло"

Показати ще

За словами футуролога, тотальна модернізація всієї української економіки може коштувати близько двохсот мільярдів доларів - в масштабах такої країни, як наша, це сума не дуже велика. По суті, це дрібниця в порівнянні з тим, що було витрачено на модернізацію Польщі, а зараз закачується в Африку. Це один відсоток надлишкової світової ліквідності - грошей, які у світі зайві.

«Але ми не можемо залучити ці гроші. Дефолтна Аргентина приваблює більше коштів, ніж Україна. Проблема в тому, що наша країна має низький рейтинг, високі ризики», - зазначає експерт.

Також, як повідомляє Знай.ua, Андрій Длигач розповів про форми майбутніх українських агломерацій.

Також він назвав основні проблеми української економіки.