На сьогодні компанія не має навіть програми реформ. Про це розповів у своєму блозі народний депутат, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв, коментуючи результати роботи парламентської слідчої комісії з «Укрзалізниці», членом якої він є.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Я намагався дізнатися, а чи є у нас програма реформ, якийсь документ, який затвердили і за яким вже правління (»Укрзалізниці" - ред.) працює і реформує компанію? На жаль, ні", - каже Бондарєв.
За його словами, члени Наглядової ради компанії, які повинні формувати політику компанії, розробити програму її реформування і вирішення численних проблем, не діють. Більше того, вони дуже рідко з'являються в Україні. При цьому, підкреслює депутат, члени Наглядової ради УЗ отримують за подібну "роботу" величезні зарплати.
"Сергій Лещенко отримує заробітну плату більше 300 тис. грн. в місяць. Але ж крім заробітної плати є ж ще якесь обслуговування-службовий автомобіль, кабінет, Електрика, всякі супутні витрати. Тобто, я думаю, в півмільйона грн на місяць він нам з вами обходиться. Інший персонаж-Голова наглядової ради (Шевкі Аджунер – Ред.). Він вже не був близько трьох років в Україні в принципі! Він нам обійшовся за минулий рік в 3 млн 900 тис. грн", - говорить Бондарєв.
Нагадаємо, 15 січня Міністерство інфраструктури запустило реформу УЗ відповідно до зобов'язань перед Євросоюзом. Але Наглядова рада компанії спочатку призупинила реформу, а потім, одноголосним рішенням, відправила у відставку з посади голови УЗ Володимира Жмака без пояснення причин.
У свою чергу прем'єр-міністр Денис Шмигаль дав доручення тимчасовій слідчій комісії ВР підготувати звіт про діяльність Наглядової ради компанії в 2017-2020 році.
Раніше економіст Борис Кушнірук заявив, що рішення звільнити Жмака свідчить про те, що досить широке коло осіб, у тому числі і наглядова рада, хочуть не реформ, а Зберегти «Укрзалізницю» в тому вигляді, який дозволить її подальше розграбування.
У свою чергу екс-директор з розвитку бізнесу УЗ Андрій Рязанцев заявляв, що член наглядової ради "Укрзалізниці" Андерс Ослунд лобіював інтереси Віктора Пінчука, просуваючи розширення співпраці УЗ з банком «Кредит-Дніпро», а інший член наглядової ради - Сергій Лещенко, - не бореться з корупцією, а лобіює інтереси того, хто забезпечив його призначення.