Призначення Івана Юрика в.о. керівника «Укрзалізниці» є незрозумілим, адже під його керівництвом компанія отримала десятки мільярдів збитків.

Про це заявив екс-начальник департаменту електропостачання «Укрзалізниці» Валерій Людмирський в ефірі телеканалу «Перший Діловий», коментуючи звільнення Володимира Жмака з посади керівника УЗ та призначення на його місце Юрика.

«Іван Юрик, який три роки займається фінансовими питаннями «Укрзалізниці», - це людина, яка працювала в наглядовій раді, потім членом правління, виконувачем обов’язків голови правління. І весь час відповідав за вертикаль фінансову. Тобто, 12 млрд збитку за 2020 й рік у порівнянні з 200 млн прибутку за 2017-й рік до його приходу - я думаю, що це «висока» оцінка його роботи», - сказав Людмирський.

Експерт зазначив, що здивований таким рішенням уряду, адже «Укрзалізниця» зараз перебуває у критичному стані, і потребує проведення системної реформи, яку «старий» кадр не зможе забезпечити.

«За інфоромацією, яку озвучив екс-керівник «Укрзалізниці», 37% шляху – з простроченими термінами ремонту. Це навіть не критично, це – біда. Тобто – їздити не можна», – додав Людмирський.

Популярні новини зараз
Обличчя заросло волоссям: 26-річна африканка раптово перестала голитися і отримала вау-ефект Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків
Показати ще

Нагадаємо, Кабінет міністрів на своєму засіданні 17 березня достроково припинив повноваження голови правління АТ "Українська залізниця" Володимира Жмака після того, як за його відставку проголосувала наглядова рада "Укрзалізниці". В.о. керівника призначили Івана Юрика.

Екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян припускає, що звільнення Володимира Жмака з посади керівника «Укрзалізниці» пов’язане з переділом повноважень між групами впливу в оточенні президента.

В свою чергу економіст Борис Кушнірук також висловив переконання, що рішення звільнити Жмака свідчить про те, що доволі широке коло осіб, у тому числі і Наглядова рада компанії, не хочуть реформ. Вони хочуть зберегти «Укрзалізницю» у тому вигляді, який дозволить її подальше розграбування.