Українські вокзали планують модернізувати в рамках Великого будівництва через концесію за рахунок коштів інвесторів. Вокзали хочуть перетворити на розважальні центри та хаби.

Про це сказав міністр інфраструктури України Владислав Криклій в програмі “Суб’єктивно з Янікою Мерило”.

“Велике будівництво у нас теж і залізниці буде стосуватися. Ми хочемо робити модернізацію наших вокзалів, тому що вони теж потребують уваги і оновлення. Але частину з них ми будемо робити вже не самостійно, а готувати до концесії і робити це за рахунок інвесторів, які самі ризикуватимуть, вкладатимуть гроші, потім управлятимуть. І це все буде на їх таких потужних плечах, а ми будемо спостерігати, як наші стандартні звичні вокзали перетворяться з місць, де приходять-проходять пасажири, в такі торгівельно-розважальні центри, хаби мультифункціональні”, - сказав Владислав Криклій.

Він зазначив, що такі вокзали будуть до себе притягувати різних відвідувачів, які хочуть щось придбати в магазинах чи розважитись.

Популярні новини зараз
Відключення світла за борги: через яку суму можна залишитися у темряві Пенсії пропонують кардинально перерахувати: 12 000 гривень – кожному Підстаркуватим призовникам варто готуватись: хто отримає повістку від ТЦК після 50 років Після рекордного подорожчання Київстар заманює новими тарифами: що змінилось
Показати ще

За його словами, також цього року на станції метро “Вокзальна” в Києві буде новий ескалатор.

“Але питання не в ескалаторі, питання значно ширше. Тому у нас має оновлюватись вокзал. Там дуже амбітні проєкти і я сподіваюсь, що хтось з таких великих девелоперських компаній (візьметься за концесію, - ред.), а я знаю, що попит на нього є, тому що це дуже відвідуваний об’єкт… Цей трафік неймовірний - ним можна скористатися, щоб доволі непогані речі і якісні сервіси, послуги і товари запропонувати для пасажирів”, - додав міністр.

Як повідомляв Знай.ua, українцям показали, як "плачуть" старенькі автовокзали: яка ганьба.

Окрім цього, Знай.ua повідомляв, що Криклій заявив, що ми маємо рухатися у напрямку розділення Укрзалізниці і переходу до державно-приватного партнерства.