Яким чином в Україні можна вкрасти гроші на будівництві та ремонті доріг?

Подробицями в програмі Дмитра Снєгірьова «Політика навиворіт» ділиться депутат Верховної Ради сьомого скликання Михайло Блавацький.

«Україну розкрадають, тому що структури, які повинні боротися з корупцією, теж корумповані. Контроль, розподіл тендерів та інше - все це вирішується в одному колі. Наприклад, ділянка дороги в сто кілометрів ділився між двома-трьома компаніями. Бери собі ділянку і роби, що хочеш», - розповідає колишній нардеп.

За його словами, та структура, яка повинна контролювати діяльність «Укравтодору», сама є його частиною - тобто контролю, по суті, немає. У неї навіть немає власної лабораторії. В результаті при будівництві доріг, наприклад, кладуть асфальт без фундаменту - а це практично те ж саме, що без фундаменту будувати будинок. Досить подивитися на дорогу «Маріуполь - Дніпро», яку президент прийняв, приїхавши на місце. Блавацький стверджує, що у нього є фотографії й цієї дороги, і ряду інших, які змушують буквально схопитися за голову.

Популярні новини зараз
Працював усе життя — а пенсії вистачить лише на хліб: після індексації українці бідніють Продаж авто загонить у мінус: українців приголомшили новими вимогами - не зглянуться навіть на старі авто "Телефонні повістки" військовозобов'язаним: як реагувати на усний виклик до ТЦК Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Показати ще

«Одну і ту ж дорогу можуть будувати два рази. Зараз потрібно провести ретельну перевірку всього цього», - резюмує Михайло Блавацький.

Раніше Знай.ua повідомляв, що мер Києва Віталій Кличко відмовився передати «Укравтодору» Подільсько-Воскресенський міст.

А Михайло Чаплига заявив, що гроші, відпущені на боротьбу з пандемією коронавірусу, закочуються в асфальт