Щойно стало відомо, що нарешті з'явилась українська «ВАКЦИНА».

Вона не лікує, проте сприяє позитивному настрою.

Відпускається без рецепта. Протостовано на людях. Всім сподобалось.

Як усім відомо, вакцина повинна забезпечувати появу імунітету. На відміну від інших, ця «ВАКЦИНА» створена зупинити пандемію нудьги. Вона працює проти невдалої п'ятниці, похмурого друга, чи інших сумних речей. Під час вживання цієї «ВАКЦИНИ» самоізоляція не обов'язкова!

Горілка «вірусна» і виключно своєчасна. Якщо ви втомилися від нескінченних новин, потоку інформації в своїх смартфонах і лякаючих повідомлень від друзів і близьких, час зупинитися! Вихід із стресу - це завжди гумор і легке сприйняття! Тепер ви врятовані, тому що в одній з секретних українських лабораторії винайшли новітній засіб проти нудьги та бентеги! А задля просування нового бренду «вакцинується» контент в Інтернеті у форматі новин. Отже, тостування розпочато!

Популярні новини зараз

Архівні фото Хрещатика розлетілися мережею: як виглядала головна вулиця Києва 100 років тому

Померла радянська акторка Серафима Холіна - страждала останній рік від альцгеймера

Лікар показав українцям, як заражається більшість людей: "Антитіла не назавжди"

Пономарьов "повернувся до життя", фанати видихнули з полегшенням - "Бережіть себе!"

Показати ще

Рецептурна специфіка цієї «ВАКЦИНИ» полягає у додаванні корисних інгредієнтів багатих на вітаміни А, С і Е з натуральними компонентами ягід червоної горобини, меду, імбиру, лимона і апельсина. При цьому, горілка виключно м'яка, питка і без яскраво виражених смакових особливостей.

Українці - народ з почуттям гумору, так само як і наша нова горілка. Тому цільова аудиторія найширша - споживачі 18+ виключно з почуттям гумору.

Зовнішній вигляд продукту підкорює своєю безпосередністю. Аптечний модерн, пляшка і етикетка з сучасним трендовим дизайном лікарських форм, що додає довіри до якості продукту, а окремі елементи такого дизайну виконані зі смаком і гумором, що акцентує на «вірусний» характер бренду.

Фото 1 из 4.
Фото 2 из 4.
Фото 3 из 4.
Фото 4 из 4.

Позитивна новина, що «ВАКЦИНА» не одна! На ринку представлено 2 позиції «ВАКЦИНИ», склад яких ідеально підходить для любителів класичних білих горілок:

Зі слів розробників «Вакцина N1» вийшла по-справжньому особливою. Пропорції ароматних спиртів імбіру й меду, плодів шипшини, ефірної олії та лимона ідеально формують м'який смак горілки, особливу гармонію аромату і бажання спробувати напій ще;

«Вакцина N2» - у цій горілці застосовується настій імбиру, ароматні спирти ефірної олії, апельсина, горобини. Це все для того, щоб зробити її смак більш м'яким, а аромат округлим, з підвищеною питкістю.

Маємо перші відгуки «ПРОТОСТОВАНИХ»: «Не боляче і весело! А з побічних ефектів - лише співання пісень та гучні застілля!»

Думаєте, яку ж «ВАКЦИНУ» обрати? Беріть одразу дві!

P.S.: Споживайте відповідально, бо «ВАКЦИНИ» має вистачити на всіх!