Чи дійсно для «Укрзалізниці» пасажирські перевезення настільки невигідні, що плату за них необхідно радикально підвищувати?

Ситуацію в програмі «Романенко. Бесіди» коментує журналіст і політик, колишній заступник головного редактора інтернет-видання «Українська правда», член наглядової ради державного акціонерного товариства «Українська залізниця» Сергій Лещенко.

«Наприклад, в Європі залізниця обслуговує величезні масиви приміських перевезень: вранці - в місто на роботу, ввечері - за місто додому. Але у нас таке перевезення тотально збиткове, український пасажир не готовий оплачувати навіть половину справжньої вартості приміської електрички. А місцеві громади кажуть: це не наша справа, ми не хочемо в це вкладатися», - розповідає він.

За його словами, щоб «Укрзалізниця» обслуговувала передмістя, з нею потрібно буде поділитися грошима.

Популярні новини зараз
Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Показати ще

Але в цілому напрямок цієї компанії - як пасажирські, так і вантажні перевезення.

«Майже половина всіх вантажних перевезень «Укрзалізниці» - це вугілля і залізна руда, але в частці наших доходів на них припадає лише третина. Сільськогосподарська продукція - це близько двадцяти відсотків. Нам все одно, їде по рейках вагон із зерном або з залізною рудою - але, на жаль, власник руди платить за це приблизно на 50 відсотків менше», - говорить Сергій Лещенко.