Імпорт російського дизельного палива в Україну не був чимось незаконним, а припинення поставок пов'язане виключно з нинішніми політичними обставинами.

Про це розповів власник Wexler Group Петро Белз в інтерв'ю "ЕП".

На питання, чи прораховували в Wexler Group ризики, перш ніж починати імпорт російських нафтопродуктів, глава компанії відповів позитивно.

"Я не бачив у цьому ризиків. Скажу так: не було б Нісана (Моїсеєва, глави "Proton Energy Group", яка донедавна була ексклюзивним імпортером ресурсу "Роснефти" в Україну, - ред.) - був би хтось інший, не було б нас – був би хтось інший",-пояснив Белз, додавши, що Wexler Group вже припинили співпрацю з підприємствами Моїсеєва.

"Якщо хтось багато імпортує, його завжди ганяють. В Україні так завжди відбувається.

Популярні новини зараз

Заміну солістки Go_A напередодні "Євробачення" оцінили в мережі: "Вивчила українську за 2 години"

Кума Дзідзьо Оля Цибульська перевдяглася у школярку: "Тобі сподобається, обіцяю"

Керівниця "ПриватБанку" обчистила українців на 8,2 млрд - оголошено в розшук

Арсен Мірзоян поділився кадрами відпочинку у Єгипті: купа пляшок і Тоня в ластах

Показати ще

Якщо ви нічого не робите - про вас не говорять, як тільки починаєте робити - про вас говорять", - пояснив Белз.

Глава Wexler Group відзначає і певні позитивні для України моменти в імпорті російських нафтопродуктів-зокрема, за його словами, імпорт дизельного палива з Росії вберіг ринок від дефіциту і різкого підвищення ціни.

"Ми імпортозалежна Країна, 85% дизельного палива імпортуємо. Якою була б ціна білоруського ресурсу в Україні до запуску продуктопроводу ("ПрикарпатЗахідтранс" - ред.)?

Зник дефіцит, зникли спекулятивні моменти, завжди є продукт", - зазначив він.

За словами Петра Белза, його компанія не займалася незаконною діяльністю.

"Ми імпортували в Україну не заборонений, не кримінальний, не пов'язаний з якимось фінансуванням тероризму продукт за найкращою ціною. Що ми робили не так?

Тому нам потрібно чітко розділяти: якщо це політика, то з квітня ми перестали імпортувати Російський продукт. Не тому, що ми не хочемо цього робити, а тому, що така політична воля в Україні"", - пояснює він.

15 березня стало відомо, що Wexler Group з квітня призупиняти поставки російського дизельного палива в Україну.

За підсумками 2020 року компанія "Анвітрейд", що входить в Wexler Group, стала лідером в рейтингу імпортерів дизельного палива.

Поставки компанії за підсумками минулого року зросли в порівнянні з 2019 роком на 9% до 662,3 тис.тонн, з яких 542,2 тис. тонн – російський ресурс.

В дані цінового агентства Argus, сумарний імпорт дизпалива, а також обсяги його виробництва в Україні в 2020 році склали 7,38 млн тонн, а ввезення дизельного палива на ринок України склало 6,19 млн тонн.

Поставки російського дизпалива на ринок України в 2020 році зросли на 79 тис.тонн в порівнянні з 2019 роком, до 2,61 млн тонн.