Чи можливо компенсувати внутрішні збитки підприємств торгівлею на зовнішньому ринку? На це питання постарався відповісти підприємець Олександр Соколовський політологу Тарасу Загородньому у проєкті «Знай Наших» на YouTube.

«Зовнішній ринок дуже сильно просів, ми розуміємо, що епідеміологічні заходи дуже жорстко вдарили по легкій промисловості та по купівельній спроможності європейців. Багато людей були обмежені в пересуванні і сиділи вдома. Тому дуже багато компаній, які працювали на експорт, стали простоювати», - сказав він.

Соколовський розповів, що те ж саме зараз відбувається і зі спеціальним одягом медичного захисту. За його словами, компаній в Європі виникло дуже багато, і кожна країна захищає свій ринок, тому дуже складно на нього пробитися. Вони туди просто не пускають.

«Коли рік тому був дефіцит продукції медичного захисту, то було набагато простіше пробитися на їх ринок, а зараз вони різними методами відсікають чужинців. Як тільки в європейських країнах з'явилися власні виробники медичного захисту, природно вони лобіюють і підтримують інтереси своїх компаній», - підкреслив він.

Соколовський резюмував, що в минулому році була можливість вийти на європейський ринок і Європа готова була купувати наш товар, але у нас був прийнятий закон про заборону на експорт і ми не змогли зайняти своє місце на європейському ринку.

Популярні новини зараз
Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

«Коли цю проблему усунули і заборона була скасована, то ця ніша вже була зайнята компаніями з інших країн. І дуже складно тепер це виправити», - додав він.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Шеветовського, що українські виробники мають суттєву конкурентну перевагу.

Також раніше Шеветовський розповідав про розвиток на міжнародному ринку.