В складі Подільсько-Воскресенського мосту має з’явитися лінія легкорейкового транспорту з провізною спроможністю понад 25 тисяч пасажирів на годину. Про це розповів транспортний інженер, фахівець з транспортного аналізу і планування Віктор Петрук блогеру Катерині Павловій у її блозі «in kyiv» на Youtube.

Петрук повідомив, що поки нас годують Подільсько-Вигурівською лінією метрополітену - до моменту, коли може бути фізично побудована лінія, це 2037-2040 рік. За його словами, ця лінія легкорейкового транспорту могла б перевезти до 2 мільярдів пасажирів, це було б найкраще вирішення проблем Троєщини, це рішення підтримує Всесвітній банк і досі готовий його профінансувати.

«Якщо зараз першою чергою передбачається запуск лише автомобільного руху, транспортна модель дозволяє дуже чітко зрозуміти наслідки. Після того, як запустять першу чергу без громадського транспорту, ситуація в місті значно погіршиться. Єдина можливість поліпшити транспорту ситуацію з мостом - це запустити легкорейковий транспорт, тоді відбудеться покращення ситуації», - підкреслив він.

Петрук розповів, що Подільсько-Воскресенський міст мав бути побудований паралельно Петровському залізничному мосту, тоді він коштував би приблизно втричі дешевше, ми б не чіпали Подільську промзону, не виносили річковий порт, не воювали з Русанівськими Садами, а йшли б по землі, яка б не створювала майнові конфлікти.

«Сьогодні Подільсько-Воскресенський міст перетнув Дніпро в найширшій його частині, лише на переході через Дніпро довжина мосту 4,5 км. А разом з іншими естакадами через озеро Радунка - ще 900 метрів, через Гавань - ще 1200 метрів, загалом вийде майже 7 кілометрів естакадної частини, от звідси ця астрономічна неадекватна вартість», - резюмував він.

Популярні новини зараз

Україна на порозі чергового локдауну: 21 область перетнула "червону лінію" захворюваності

Наташа Корольова приховувала доньку, народжену другу-гею за 50 біткоїнів: "Був у нестямі від радості"

У Пенсійному фонді пояснили, як побачити стаж, напрацьований роками: "Чому не зараховується?"

Не Київ, не Львів, і навіть не Одеса: названо найкраще місто України для життя

Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Головка, що з’явилась концепція «Коло Подолу», яка має з’єднати три історичні гори: Замкову, Щекавицю і Хоревицю.

Також раніше Головко розповідав, що набережна Подолу перетворилась з більш-менш людяної набережної на інфраструктуру для кораблів.