За час на посаді Криклій не зміг здійснити жодної значної реформи, зосередившись натомість на системному вибудовуванні схем, йдеться в матеріалі видання «Апостроф».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКрім дорожнього будівництва, комунікацію за якою повністю замкнули на собі Офіс Президента і «Укравтодор», в інших галузях системних проривів за роки під керівництвом Криклія так і не відбулося, відзначило ЗМІ.
«Ні в авіації і будівництві аеропортів, ні в річкових перевезеннях, ні в системі габаритно-вагового контролю, ні вже тим більше в залізничних - як пасажирських, так і вантажних - перевезеннях, портових вантажовідправленнях Україна не стала ані регіональним лідером, ні навіть гравцем міжнародного ринку, який «динамічно розвивається». Жоден адекватний інвестор не зайшов в транспортні проєкти, низка концесійних ініціатив була заблокована в судах. А законопроєкти, які просував відомство, постійно піддавалися критиці з боку бізнесу», - повідомляється в статті.
За словами видання, за два роки роботи в міністерстві Криклій зумів потрапити в безліч скандалів. Так, його звинувачували в участі в схемах з сертифікацією газобалонного обладнання - пізніше ДБР навіть відкрило проти тодішнього міністра кримінальну справу.
«Саме ця схема стала причиною першого збору підписів за відставку Криклія в парламенті ще в червні 2020 року. Однак тоді ініціатива низки депутатів від «Слуг народу» провалилася», - розповіло видання.
Крім цього, призначення Криклія пов'язували з інтересами олігарха Ріната Ахметова. Саме Криклій дозволив ввезення старих списаних вагонів з Росії всупереч забороні Кабміну, щоб знизити середню ставку оренди по ринку і здешевити перевезення металургійних і гірничорудних підприємств.
«А оскільки структури Ахметова є одними з ключових власників таких вживаних вагонів, які впору давно здати на металобрухт, то від такої операції головний олігарх країни вигравав двічі», - зауважило ЗМІ.
Нагадаємо, раніше ЗМІ називали Владислава Криклія одним з організаторів створення схеми при технагляді за дорогами, при якій 2% від вартості ремонту переходить організаціям, що перевіряють правильність знаків і розмітки.