Можна побачити, що в столичному громадському транспорті завжди повно рекламних оголошень. По ідеї, це дає значні прибутки, але насправді транспорт в такому стані, що реклама радше безкоштовна.

Так сказав голова комітету з питань ЖКГ, екології та енергозбереження Олег Попенко у програмі блогерки Катерини Павлової «in kyiv».

Гість програми зазначає, що насправді «Київпастранс» не має нічого за розміщення реклами і сотні мільйонів, які вона дає, не йдуть на закупку транспорту та його модернізацію. «Всі кошти від реклами йдуть в місцевий бюджет. Це одна з найголовніших помилок, яка існує при формуванні місцевого бюджету», - стверджує Попенко.

На його думку, цю політику варто змінити: гроші, які дає реклама, повинні йти на підприємство. Експерт зазначає, що тоді можна було би реалізувати важливі проєкти, а в системі бюджету Києва вже вирішувати, на що саме виділяти гроші.

«В більшості країн світу такі кошти акумулюються для того, щоб модернізувати транспортну систему міста», - акцентує він. Попенко зазначає, що в Європі їздить сучасний транспорт, і його система абсолютно справна, чітка та пунктуальна. На противагу цьому, підкреслює він, українські маршрутки викликають страх не тільки не доїхати до місця призначення, але й не дожити.

Популярні новини зараз

Українці довідалися, чому "Холостяк" Заливако вибрав Анну Богдан, а не "Зайку": "С*ксуальні іграшки, ланцюги"

Анна Богдан залишила обручку Міші Заливако і втекла до Джесіки з "Холостяка"

Віра Кекелія зізналася, де хотіла б жити замість України: "Збираємо валізи, переїжджаємо!"

Надя Дорофєєва приспустила штани, щоб стати популярнішою: "З подряпинами"

Показати ще

Отже, Попенко переконаний, що реклама – це не просто так, це можливість для підприємства забезпечувати себе коштами самостійно. Тому, каже він, її використання потрібно переглянути.

Нагадуємо, Петрук назвав старий Подільсько-Воскресенський міст утопічним.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Головко повідомив про новий проєкт реконструкції Подільської набережної.