Глава Національної Ради економічного розвитку Олексій Дорошенко у програмі Любові Завальнюк «Суть событий» розповів, що зараз відбувається в торговельних мережах.

«Вже багато років кожен український бізнес живе лише сьогоденням. Про якісь прогнози говорити просто не варто. Тому, звісно, багато хто просто заздрить і торговельним мережам продуктовим, і заздрить аптекам… Оскільки всі закриті – вони працюють. І всім здається, що всі гроші витрачаються саме на лікування і на харчування. Так, насправді українці все більше і більше витрачають в тому числі на лікування. Статистика останніх 10 років показує, що те, що раніше українці витрачали, наприклад, на власний транспорт, зараз вони переважно витрачають на лікування та охорону здоров’я», - каже експерт.

За його словами, зараз цей бізнес дійсно у кращих умовах, ніж будь-який інший. Проте якщо на це дивитися зсередини, то ситуація жахлива, стверджує Дорошенко.

«Якщо б все так було добре… Кількість мереж зростає? Ні, кількість мереж лише зменшується, в тому числі через конкуренцію. Чи багато з’явилося, наприклад, маленьких магазинів, крамничок? Ні, не багато», - констатує він.

Дорошенко зазначає, що у відсотковому співвідношенні торгівля превалює саме на ринках.

Популярні новини зараз
Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Олена Зеленська здивувала українців своїми ногами, але пояснила, чому так сталося
Показати ще

«Якщо ринки закриті, дійсно всі йдуть до супермаркетів, мінімаркетів… Але все ж таки переважно, якщо ми говоримо про те, що ситуація, коли немає локдауну… Все ж таки ринки диктують умови. Потім йдуть за ними вже ярмарки, крамнички маленькі. І якраз мережі – десь до 40% всього обсягу продуктів харчування продають. Можливо, 45% на сьогоднішній день», - резюмував глава Національної Ради економічного розвитку.

Раніше Знай.uа повідомляв, що обов'язково має бути в чеку, щоб отримати повернення або компенсацію за товар.

Також Знай.uа повідомляв, як поскаржитися на неякісний товар зі смартфона.