Як і для чого працює держпідприємство «Прозорро»? Про тонкощі державних закупівель у програмі «Суб'єктивно з Янікою Мерило» розповів генеральний директор ДП «Прозорро» Василь Задворний.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«Кінцевого замовника і нас з вами цікавить швидкий і якісний результат. Бажано, щоб цей результат був досягнений за якісь притомні кошти, щоби ми не витрачали всі гроші світу. Україна – це не найбагатша країна світу, і нам би хотілося ці кошти витрачати ефективно. Закупівлі, особливо складні, - це процес, який вимагає кваліфікації, вимагає підходу, і завдання «Прозорро» - забезпечити результат, гарантуючи громадянам, що кошти будуть витрачені ефективно», - каже він.
За його словам, якщо ви намагаєтесь купити машину за два дні і не хочете в цьому розбиратися, то є ризик витратити багато коштів.
«Якщо ви намагаєтесь побудувати дорогу за місяць, то з цим можуть бути питання. Звичайно, нам хотілося б, щоб люди про це думали заздалегідь і, відповідно, витрачали кошти ефективно», - каже Задворний.
Він додає, що логіка системи «Прозорро» якраз і полягає в тому, що у нас є безліч інструментів.
«Якісь швидше дають результат, якісь менш швидко. В принципі, і з «Прозорро» така ж історія. Якщо ви хочете купити простий івент вартістю до 80 тисяч гривень – ви просто прямим договором купите і це нікого не буде цікавити. А якщо ви хочете витратити мільйон гривень на будь-що: дорогу, івент, ремонт, День незалежності – то тут хотілося б розуміти, а чому саме такий варіант було обрано?», - пояснює експерт.
Нагадаємо, Знай.ua повідомляв, що МЗС України витратить 42 млн на парасольки, вино і «віконний марафет».
Також Знай писав, що Кабмін витратить 36 млн на фото-лук, програми та «анти-блискавку» для автопарку.