Як вирішуються конфліктні ситуації, коли приходять незадоволені клієнти або конкуренти? Про це в програмі Сергія Дойка «Особистість» розповів український бізнесмен сирійського походження, власник однієї з найбільших мережевих компаній на ринку фуд-сервісу, людина року в номінації «Лідер ресторанного бізнесу» Усама Кафа.

«Всі хочуть бачити власника. Це дуже цікаво. У нас є і книга скарг. Я вам розповім цікаву ситуацію. Я сиджу в ресторані, коли приходить клієнт і говорить офіціантові: «Викликайте власника!». Той бере телефон і набирає номер, а я сиджу за сусіднім столом. Я не знав, з ким вони розмовляють. Комусь дзвонили, не мені. Але я з задоволенням зробив йому знижку. Потім я підійшов, привітався, познайомився, запитав, що йому не сподобалося. Буває і так», - розповів Усама Кафа.

На запитання ведучого про ставлення до конкурентів він відповідає: «У мене немає конкурентів. Є колеги по цеху. Я з усіма спілкуюся і дружу. Коли приходять, підіймають ціни, забирають твій ресторан – це називається нечесна конкуренція. Я кажу: гравці. Гравці завжди дотримуються певних правил. У нас є меморандум між собою, хтось підписав, хтось не підписав, але на словах згодні всі, що ніхто не забирає чийсь ресторан. Тільки через рік після того, як відмовиться».

Коли, наприклад, прийшов власник приміщення і сказав: «Ти не платиш мені таку суму через локдаун, я віддам тій мережі».

«Та мережа не забирає. Через рік я питаю, ти відмовився? Або я вважаю, що ресторан великий для мене. Я набираю хлопців: «Хочете забрати половину?». Все чесно», - розповідає ресторатор.

Популярні новини зараз
Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів
Показати ще

Знай.ua повідомляв, що у скандалі з рестораном Тищенка спливли неочікувані деталі.

Також Знай.ua повідомляв, що Потерпілі після отруєння у ресторані «Якіторія» перестали отримувати компенсацію: «Відправив фото чека, а відповідь – тиша».