Саме тому все більше країн вводять тимчасові заборони на експорт бухту, щоб уникнути дефіциту сировини та підтримати власного виробника. Про це заявив директор Аналітичного центру Федерації роботодавців України Володимир Панченко.

«Для всіх країн, і це визначено в їхніх економічних стратегіях, це стратегічний ресурс. І ми не побачимо зростання промисловості, якщо продовжимо вивозити цю стратегічну сировину. Є таке правило: спочатку країна дозволяє вивозити свою стратегічну сировину, а потім з цієї країни вивозиться стратегічний ресурс – люди. Тобто в Словаччину вивозиться спочатку металобрухт, а потім туди є замовлення на десятки тисяч наших працівників. Тому ми їх втрачаємо», - наголосив Панченко.

Він також нагадав, що в Україні у металургії і дотичних секторах зайняті сотні тисяч людей, у той час як на заготовці брухту – лише десятки.

«Нам треба пам’ятати, скільки зайнятих людей у країні. В умовах відсутності сьогодні заборони на експорт брухту, неможливо підтримувати зайнятість у нашій країні. Тому ми підтримуємо позицію по тимчасовій забороні експорту, яка дасть можливість стабілізувати ситуацію. А потім, коли криза мине, необхідно повертатися до тарифного регулювання», - резюмував Панченко.

Раніше аналітики дослідницької компанії Wood Mackenzie порахували, що для виплавки 1 тонни сталі в електродугових печах потрібна 1,1 тонна брухту, а значить, для збільшення частки електрометалургії в Україні до 20-30% додатково буде потрібно 3,3-5,5 млн т брухту.

Популярні новини зараз

Погода зжалиться над українцями перед опалювальним сезоном, синоптик Діденко обрадувала прогнозом: в яких регіонах буде сухо і сонячно

Українські студенти та викладачі розповіли, як ставляться до дистанційки: "Абсурдне рішення"

Віддають за безцінь: ціни на виноград в Україні б'ють рекорди, дешевше тільки задарма

Без черг і папірців: українцям показали простий спосіб дізнатися розмір нарахованих субсидій

Показати ще

Раніше президент ОП «Укрметалургпром» Олександр Каленков заявив, що тонна брухту, вивезеного з України, дає у держбюджет мізер - всього 58 євро експортного мита. У той час, як ця тонна, перероблена в метал, дає у чотири рази більше надходжень, а також забезпечує роботою сотні тисяч українців.