Владислав Криклій, звільнений з поста міністра інфраструктури за ініціативою президента Володимира Зеленського, має намір створити нову корупційну систему при Міністерстві внутрішніх справ, з цією метою активно відвідує ОПУ і МВС. Про це повідомляє колишній народний депутат України Ігор Мосійчук на своїй сторінці у Facebook.

«Зазнавши фіаско, і з тріском покинувши крісло міністра інфраструктури, Криклій в черговий раз вирішив спробувати щастя в державних кабінетах. За нашою інформацією одіозний схематознік зараз оббиває кабінети ОПУ з проханням надати йому можливість пришвартуватися біля годівниці - в обмін на частку в відкатах. Мова йде як про посади в центральних органах виконавчої влади, так і державних підприємства», - повідомив він.

За словами І.Мосійчука, корупційну схему відкатів екс-міністр має намір реалізувати в сервісному центрі МВС.

«Криклій кинув око на своє «чадо» - головний сервісний центр МВС. Кажуть, вже провів переговори з новоспеченим міністром внутрішніх справ Денисом Монастирським. Ділки начебто вже зійшлися на відсотках від відкатів і найближчим часом ми зможемо побачити Криклія на старому добре пригрітому місці», - припустив він.

Екс-нардеп нагадав, що спроби В.Криклія очолити правління «Укрзалізниці» не увінчалися успіхом.

Популярні новини зараз

МОЗ підготувало список до примусової вакцинації: не хочеш - звільняйся

Українські студенти та викладачі розповіли, як ставляться до дистанційки: "Абсурдне рішення"

Мер не зміг зв'язати двох слів українською мовою: Азаров 2.0

Віддають за безцінь: ціни на виноград в Україні б'ють рекорди, дешевше тільки задарма

Показати ще

«Провали на останньому місці роботи, створення тіньового «бек-офісу» і корупція стали значною перешкодою і не дали йому шанс стати чиновником знову», - сказав він.

Верховна Рада України відправила В.Криклія у відставку 18 травня 2021 року. За це рішення проголосували 284 народних депутата, зокрема, 216 представників провладної фракції «Слуга народу». У монобільшості пояснили, що причиною підтримки питання відставки В.Криклія стала провальна робота Міністерства, «Укрзалізниці» і відсутність прогресу в реалізації багатьох інфраструктурних проектів.