Після багаточисельних міжфракційних депутатських об'єднань у Верховній раді, які ініціював народний депутат України Сергій Шахов від «Нашого краю», проєкт почали реалізовувати.

Як повідомляє керівник напрямку енергетики та інфраструктури проєкту USAID "Економічна підтримка Східної України" Олександр Стеценко, 3 тижні тому вже був запущений тендер на розробку техніко-економічного обґрунтування (ТЕО).

І якщо раніше вважали, що проєкт будівництва нової лінії занадто дорогий і не виправдає витрат, то зараз, ця думка змінилася докорінно. Вартість проєкту коливається в районі 80-100 млн дол. Але при цьому втрати Луганщини від відсутності залізничного сполучення за рік в середньому становлять понад 90 млн євро. А отже, нова залізниця окупиться для економіки України та економіки регіону за рік.

«Основна проблема Луганської області із залізничним сполученням у тому, що в регіоні одна з двох залізничних гілок - "Лантратівка - Кондрашевська-Нова - Луганськ", з 2015 року є відрізаною. Вона на півночі межує з територією Російської Федерації, на півдні - з тимчасово непідконтрольною частиною регіону. Нова залізниця дасть змогу фізично з’єднати третину Луганської області з рештою територій України», - зазначає Сергій Шахов

Всього розглядається чотири варіанти будівництва нової гілки. Один з них передбачає, що вона пройде через Сєвєродонецьк, зазначив він.

Популярні новини зараз
Повістки можуть вручити заброньованим: яка відповідальність за відмову Навіть якщо Україна відкриє кордони, то ніхто просто так не виїде: українцям доведеться платити вже із січня 2025 року Діставайте старі документи: кому потрібно терміново замінити паспорт-книжечку на ID-картку ТЦК мобілізує з відстрочкою та бронюванням: ховаються за балаклавами та ігнорують документи
Показати ще