Після багаточисельних міжфракційних депутатських об'єднань у Верховній раді, які ініціював народний депутат України Сергій Шахов від «Нашого краю», проєкт почали реалізовувати.

Як повідомляє керівник напрямку енергетики та інфраструктури проєкту USAID "Економічна підтримка Східної України" Олександр Стеценко, 3 тижні тому вже був запущений тендер на розробку техніко-економічного обґрунтування (ТЕО).

І якщо раніше вважали, що проєкт будівництва нової лінії занадто дорогий і не виправдає витрат, то зараз, ця думка змінилася докорінно. Вартість проєкту коливається в районі 80-100 млн дол. Але при цьому втрати Луганщини від відсутності залізничного сполучення за рік в середньому становлять понад 90 млн євро. А отже, нова залізниця окупиться для економіки України та економіки регіону за рік.

«Основна проблема Луганської області із залізничним сполученням у тому, що в регіоні одна з двох залізничних гілок - "Лантратівка - Кондрашевська-Нова - Луганськ", з 2015 року є відрізаною. Вона на півночі межує з територією Російської Федерації, на півдні - з тимчасово непідконтрольною частиною регіону. Нова залізниця дасть змогу фізично з’єднати третину Луганської області з рештою територій України», - зазначає Сергій Шахов

Всього розглядається чотири варіанти будівництва нової гілки. Один з них передбачає, що вона пройде через Сєвєродонецьк, зазначив він.

Популярні новини зараз
3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще