Як встановило слідство, підприємство-постачальник з метою зменшення власних витрат і отримання надприбутку порушило технологію виготовлення гумових прокладок, замінивши складні хімічні компоненти більш дешевими матеріалами. Це підтвердили лабораторні дослідження, йдеться в повідомленні прокуратури.

Якби ці прокладки використовували в Укрзалізниці, це могло б призвести до їх передчасного зносу, і створило передумови до виникнення надзвичайних подій на залізниці під час здійснення пасажирських і вантажних перевезень.

Однак посадові особи УЗ, які повинні були перевірити якість продукції, прийняли продукцію, незважаючи на погану якість.

"Більше того, діючи в інтересах вищевказаної комерційної структури, організували прийом товарно-матеріальних цінностей, що не відповідають вимогам ГОСТ. І безпідставно перерахували підприємству-виробнику понад 25 млн грн за продукцію сумнівної якості", - сказано в повідомленні прокуратури.

В ході оглядів були виявлені і вилучені гумові прокладки для рейкових шляхів низької якості виробництва. Вирішується питання про накладення арешту на зазначену продукцію та повідомлення про підозру особам, причетним до скоєння кримінального правопорушення.

Популярні новини зараз

Ольга Сумська показала чоловіка, який їй зраджує: "Спасибі"

Діду, затопи грубку: українці масово переходять на дрова через дорогий газ

Учасники шоу "Холостячка" розкрили головну помилку першого сезону: так робили Рибак та Еллерт

В Україну сунуть морози: коли чекати мінусів зі снігом

Показати ще

Як відомо, на початку вересня двох посадових осіб АТ» Укрзалізниця " і директора приватного підприємства викрили в підробці офіційної документації і спробі привласнення 3 млн грн.

Раніше Тимчасова слідча комісія ВР з Укрзалізниці опублікувала свій звіт, в якому головними проблемами кризи в компанії назвала корупцію і неефективне управління. Так, за даними НАБУ, щорічно УЗ втрачає на корруційних схемах в компанії понад 8 млрд грн.

Нагадаємо, днями УЗ опублікувала фінансовий звіт за півроку: згідно з даними, УЗ заробила на вантажних перевезеннях понад 31 млрд грн. При цьому збитки компанії склали 1,4 млрд грн.