Як встановило слідство, підприємство-постачальник з метою зменшення власних витрат і отримання надприбутку порушило технологію виготовлення гумових прокладок, замінивши складні хімічні компоненти більш дешевими матеріалами. Це підтвердили лабораторні дослідження, йдеться в повідомленні прокуратури.

Якби ці прокладки використовували в Укрзалізниці, це могло б призвести до їх передчасного зносу, і створило передумови до виникнення надзвичайних подій на залізниці під час здійснення пасажирських і вантажних перевезень.

Однак посадові особи УЗ, які повинні були перевірити якість продукції, прийняли продукцію, незважаючи на погану якість.

"Більше того, діючи в інтересах вищевказаної комерційної структури, організували прийом товарно-матеріальних цінностей, що не відповідають вимогам ГОСТ. І безпідставно перерахували підприємству-виробнику понад 25 млн грн за продукцію сумнівної якості", - сказано в повідомленні прокуратури.

В ході оглядів були виявлені і вилучені гумові прокладки для рейкових шляхів низької якості виробництва. Вирішується питання про накладення арешту на зазначену продукцію та повідомлення про підозру особам, причетним до скоєння кримінального правопорушення.

Популярні новини зараз
У всіх областях України: ТЦК запровадили важливі нововведення для військовозобов'язаних Мінімальні пенсії з 1 липня: чи збільшать виплати пенсіонерам Зробили ремонт у квартирі - очікуй штраф чи повістку до суду: про що мають знати українці "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Показати ще

Як відомо, на початку вересня двох посадових осіб АТ» Укрзалізниця " і директора приватного підприємства викрили в підробці офіційної документації і спробі привласнення 3 млн грн.

Раніше Тимчасова слідча комісія ВР з Укрзалізниці опублікувала свій звіт, в якому головними проблемами кризи в компанії назвала корупцію і неефективне управління. Так, за даними НАБУ, щорічно УЗ втрачає на корруційних схемах в компанії понад 8 млрд грн.

Нагадаємо, днями УЗ опублікувала фінансовий звіт за півроку: згідно з даними, УЗ заробила на вантажних перевезеннях понад 31 млрд грн. При цьому збитки компанії склали 1,4 млрд грн.