Днями завершився перший в Україні розважальний YouTube-проект, який розробила і запустила компанія "Епіцентр К". 16 блогерів з усієї країни боролися за звання кращого блогера і грошовий приз. Загальний фонд 500 000 грн.

Протягом зйомок шоу "Ліги блогерів" відбувалися божевільні історії. Учасники потрапляли в безглузді ситуації, набивали тату і скандалили з покупцями Епіцентру. Першим засвітився скандальний Одеський блогер Макс Рудада, якій в ніч перед зйомками з'явився в соцмережах з побитим обличчям через що зйомки перенеслися. Макс пояснив це тим, що бути блогером складно.

Після чого стався ще один інцидент прямо на знімальному майданчику. Виконуючи завдання "пранк" блогер StaffCat сильно поскандалив з покупцем, справа дійшла до бійки. Знімальній групі довелося зупинити зйомки і викликати охорону.

Популярні новини зараз
Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін В українців залишилося кілька годин: дзеркальна дата 24.04.2024 допоможе вам виконати бажане, правила Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

Далі своє вибування з шоу вважала несправедливим Аліна Кученева і влаштувала розборки з фіналісткою Вікторією Платоновою з м. Миколаїв, у якої більше 100 тис. підписників в Instagram. Блогерки скандалили в Instagram, після чого Вікторія зробила собі тату у вигляді логотипу. Чим спантеличила всіх. За її словами, це від любові до компанії.

Ще один скандал, який розлетівся в ЗМІ та соцмережах — рекорди, які переможець шоу Олександр Іванчак встановив в рамках шоу. Хлопця несправедливо захейтили за нібито виконання "безглуздих рекордів". У той же час в Епіцентрі повідомили, що Іванчак побив встановлений світовий рекорд шведа Майкла Атосна, який за хвилину розірвав 70 бананів. Але шквал хейта тільки змотивував Олександра. У підсумку він переміг у шоу "Ліга блогерів".

"Я був упевнений, що пройду далі, але що мене чекає в цьому шоу я не знав. Я б брав участь кожного сезону, якщо це було б можливим. Блогерство процвітає, покоління кардинально змінюється в думках, у світогляді. І те, що Епіцентр дає можливість реалізуватися блогерам – це круто. Вони розуміють, що за цим майбутнє. Проект "Ліга блогерів" гідний, і я дуже радий, що взяв у ньому участь", - розповідає блогер Олександр Іванчак.

На сьогоднішній день шоу набрало більше 3,8 мільйонів переглядів в YouTube, більше 100 згадок в ЗМІ і більше 1000 згадок серед блогерів. Учасниками були блогери з усієї України з кількістю підписників від 5 тис. до 3 млн. В Епіцентрі розповіли, що Іванчак стає повноцінним амбассадором компанії. А всі інші учасники отримають довгострокову співпрацю.

"Ми не очікували такої віддачі від кожного з учасників! Вони повірили в наше шоу, а ми повірили в них. Відбулася взаємна синергія, яка вже переросла не просто в співпрацю, а в дружні відносини. Кожен з учасників вже став частиною нас, тому ми готові до подальшої співпраці", - говорить Chief Marketing Officer компанії "Епіцентр К" Ірина Шинкаренко.