Таке заявив керівник Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко, коментуючи чергову ініціативу Міністерства інфраструктури про списання вагонів за віком.

"Укрзалізниця три напрямки-це тяга, шляхи і власне рухомий склад. Єдина частина, де стався процес дерегуляції і куди змогли зайти приватні власники – це рухливий склад. Але щоб не виникло дефіциту вагонів у разі, якщо всі старі вагони будуть списані, повинен бути адекватний економічний розрахунок. Тобто, це питання управлінське, тому що Укрзалізниці теж необхідно заробляти гроші», - пояснив експерт.

З іншого боку , як вказує Криворучко, - приватний капітал не може брати участь в тязі – тобто, закуповувати і використовувати власні локомотиви на залізницях, і в коліях.

"За шляхи і за тягу відповідає Укрзалізниця. Стан там плачевний, і бізнес взагалі ніяк на це не впливає. Тобто, неможливо нічого самостійно зробити, навіть частину шляхів відремонтувати, бо це власне заборонено законом. Це не вписується в поточну економічну ситуацію! Тому так, Укрзалізниці треба зосередитися на коліях і локомотивах. І тому тут потрібен розумний баланс інтересів", - резюмував експерт.

Нагадаємо, Міністерство інфраструктури опублікувало новий наказ про обмеження термінів експлуатації вантажних вагонів залежно від віку. Це вже не перша спроба відомства втрутитися у вагонний ринок: попередні спроби успіхом не увінчалися, а накази були відхилені регуляторною службою і Міністерством юстиції.

Популярні новини зараз
Блокування пенсійних карток: ПриватБанк залишає стареньких без грошей на життя Невдовзі люди почнуть масово вмирати: в ООН зробили тривожний прогноз Не оновили дані у належний термін: що тепер чекає на чоловіків Українцям допоможуть з оплатою комуналки – гроші платитимуть щомісяця, але є умова
Показати ще

Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, що керівництву Укрзалізниці слід думати про закупівлю локомотивів, яких катастрофічно не вистачає, а не про покупку нових вагонів.