Про це він розповів у новому випуску програми «in. KYIV» з блогером Катериною Павловою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«У всьому світі ринки таксі регулюються окремими містами, тому що ринок таксі – це є елемент транспортної інфраструктури будь-якого міста. У нас, на жаль, в Україні ринок таксі є загально національним, він регулюється на національному рівні та немає ніяких вимог до автомобіля. Для того щоб здійснювати перевезення пасажирів, ви маєте бути підприємцем, отримати ліцензію на перевезення та ввести свій автомобіль в реєстр транспортних засобів, які здійснюють перевезення на таксі. Ваша машина має бути технічно справна, мати посвідчення від СТО, а водій має мати медичну довідку й усе», - розповів він.
Антонюк сказав, що саме місто Київ до регулювання ринку таксі немає ніякого відношення. Наше законодавство не передбачає регулювання роботи диспетчерських служб та онлайн додатків, регулювання та вимог для них не існує зовсім. Стосовно цін, сьогоднішній закон говорить, що послуги таксі надаються в порядку черги, підтвердив він, а вартість встановлюється перевізником. Партія «Слуга народу» після виборів задекларували закон про таксі, повідомив він, який ввійшов у топ п’ять перших законів по транспорту, які вони приймуть.
«Якщо водій працює сам на себе та є приватним підприємцем, то він несе повну відповідальність. Такий водій має проходити медичний огляд один раз на рік, а його автомобіль має проходити техогляд два рази на рік. Якщо людина найманий працівник, то закон і сам роботодавець вимагає перевіряти стан здоров’я кожен день, хоча, на жаль, це одиничні випадки, де цього дотримуються. Сьогодні закону в Україні дотримуються менше 1% учасників ринку, нелегальний ринок таксі в Україні складає 99%, а тіньовий оборот близько 50-60 мільярдів гривень на рік», - резюмував він.
Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що львів'янка показала таксисту важливість української мови: "Дивився як на інопланетянку".
Також портал "Знай.uа" писав, що локдаун у Києві: таксисти луплять з українців останнє.