Про це заявив начальник аналітичного відділу ІК Eavex Capital Дмитро Чурін, чиї слова наводить видання «Багнет».

«У країні немає системи державного моніторингу викидів забруднюючих речовин. Крім того, як поділилося зі мною джерело в Мінприроди, сама методика проста – взяли цифри з дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, які самі ж разом з обласними департаментами екології видають, підсумували і так вийшов рейтинг», – пояснив Чурін.

Чурін стверджує, що профільне міністерство робить неповний рейтинг, оскільки не враховуються інші "забруднювачі" - вихлопні гази від легкового транспорту, підприємства, від діяльності яких також виділяються шкідливі речовини, спалювання листя, полів, які використовуються сільським господарством під посіви.

За даними екологічної громадськості, існує велика кількість дрібних підприємств, які "оновилися" і працюють на потужностях промислових вузлів радянського періоду.

Крім того, експерт упевнений, що необхідно враховувати наслідки для екології через неконтрольовану кількість ввезених "євроблях". Як правило, всі вони використовують бензин нижче екостандарту "Євро5", що не відповідає вимогам Євросоюзу. Там ще з 1970 року застосовуються та імплементуються Директиви, спрямовані на підвищення екологічності легкового транспорту.

Популярні новини зараз
Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще