Про це він розповів у новому випуску програми «in. KYIV» з блогером Катериною Павловою.

«Чим більше місто, тим швидше воно розвивається й тим важче ним керувати. Має бути чітка стратегія та чіткий план дій, що ми маємо сьогодні та до чого ми хочемо прийти. Ми бачимо, що з кожним днем у Києві стає все більше забудов, будуються будинки та зовсім не передбачено, де мають паркуватися автомобілі. Заторів стає більше через те, що машин стає більше. Місць для паркувань через це теж стає все менше і ситуація тільки погіршується. І цій проблемі вже не один десяток років», - підкреслив він.

Антонюк сказав, що через це ми як кияни не розуміємо, до чого ми рухаємось. У Києва є програма розвитку розроблена на 50 років, повідомив він, але це неправильно, краще робити програми на рік або пів року, щоб її дійсно виконувати. Весь світ йде до того, підтвердив він, що чим більше місто, тим дорожче у ньому володіти автомобілем. Тому у громадянина, який проживає у селі, вважає він, проблем з заторами, фурами та паркуванням немає, тому там володіти автомобілем коштує дешево.

«Більше місто - більше руху, більше проблем і виходить дорожче володіти автомобілем. У будь-якому мегаполісі, де величезна кількість машин, володіння автомобілем стає дуже дорогим. У мегаполісі на краю міста та на другій лінії паркування дешевше і з ним немає проблем, але завжди в центрах міст всього світу паркування коштує надзвичайно дорого. Є спеціальні паркувальні майданчики й у Києві вони теж почали з’являтися. Вони коштують 80-100 гривень за годину і це, мабуть, виправдано порівняно зі штрафом у 800 чи 1500 гривень за неправильне паркування та оплату евакуатора», - резюмував він.

Популярні новини зараз
А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

Раніше на Знай.ua Костянтин Яловий на світовому досвіді пояснив, як вирішити проблеми паркування у Києві

Також Знай.ua писал, як корупція заступника голови КМДА Усова загрожує транспортним колапсом в Києві.