Про це він розповів на каналі «А як насправді?».

Він прокоментував інформацію про те, що з 1 листопада до 1 квітня в Києві вводять швидкісний режим – 50 км/год на ділянках, де раніше він був вищим. Він розповів, що проміжок на мінімальне перевищення швидкості, яке було раніше, залишиться актуальним.

«В Україні справді у вигляді експерименту спочатку було 60 км/год, потім зробили 50 км/год, потім додали влітку до 1 листопада до 80 км/год обмеження на деяких ділянках доріг – так звані магістралі безперервного руху. Треба розуміти, що якщо немає камер контролю швидкості, то люди у будь-якому разі їхатимуть швидше», - зазначив Антонов.

Наприклад, він навів проспект Перемоги, де немає світлофорів, де підземні переходи – у таких місцях стоїть знак 80, на зимовий період його знімають, потім ставлять назад. За словами Антонова, це є нормальна практика. Він додав, що найбезпечніша швидкість потоку на проспекті Перемоги залишається близько 70-80 км/год, і люди їхатимуть з такою швидкістю.

«Я вважаю, що питання швидкості має бути диференційованим. У центрі міста, наприклад, Прорізна вулиця, дрібні вулиці – швидкість може бути навіть 30 км/год. На Хрещатику абсолютно нормально 50-60 км/год, на проспекті Перемоги – 80 км на лівих рядах абсолютно нормальна швидкість. Швидкість потрібно регулювати в залежності від того, яка дорога», – вважає Антонов.

Популярні новини зараз
Головне за ніч: "сюрприз" від ЗСУ, передбачення смерті путіна, здорожчання автогазу та чому слід закупитися продуктами В уряді закликали українців не божеволіти за запасами продуктів на зиму: як підготуватися правильно Що чекати від долара і гривні у 2023 році: українців заспокоїли оптимістичним прогнозом 5 улюбленців долі, яким казково пощастить у жовтні 2022: Тамара Глоба назвала везунчиків серед знаків Зодіаку
Показати ще

За його словами, для пішоходів створено нормальну інфраструктуру, зокрема підземні переходи біля кожної станції метро. Наприклад, каже він, біля КПІ та зоопарку, де люди все одно намагаються перебігти поверхом і внаслідок багатьох гинуть.

«Багато хто говорить, що пішоходи гинуть в Україні через погану інфраструктуру. Ні, винні самі люди, які перебігають за своєю ініціативою у недозволених місцях», - заявив Антонов.

Раніше на Знай.ua Костянтин Яловий на світовому досвіді пояснив, як вирішити проблеми паркування у Києві

Також Знай.ua писал, як корупція заступника голови КМДА Усова загрожує транспортним колапсом в Києві.