Про це він розповів у новому випуску програми «in.KYIV» з Катериною Павловою.

«Якби мер був би не такий впізнаваний та міг покористуватися трошки громадським транспортом, тоді, можливо, ми дійсно отримали б швидкі та якісніші зміни. І це питання також до містян, бо ми унікальні люди, дозволяючи ухвалювати рішення щодо розвитку громадського транспорту тим, хто їм не користується», - розповів він.

Беспалов сказав, що у нас, на жаль, все ще не працює кількісна система вимірювання транспортної системи міста Києва. У нас немає розумних камер, штучного інтелекту чи комп’ютера, повідомив він, який каже, що вчора транспортна система відпрацювала, наприклад, на трійку. І дуже важливо для депутатів бачити ситуацію до прийняття ними рішень та обов’язково після прийняття цих рішень, вважає він, це якщо вони хочуть приймати справді хороші рішення.

«Нам потрібно взяти один маршрут та пасажиропотік на цьому маршруті, треба розділити кількість пасажирів на всі операційні витрати, що несе перевізник. Тоді ми отримаємо собівартість перевезення одного пасажира. І зараз собівартість перевезення одного пасажира у київському транспорті збільшилась, тому що зросла складова формули. Де зросли витрати на енергоносії, зарплати та зменшився пасажиропотік, тому що зараз багато обмежень. І постає питання до влади, яку частину будуть компенсувати перевізнику з бюджету, а яку платитимуть пасажири», - резюмував він.

Популярні новини зараз
Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Як повідомляв портал "Знай.ua", як оформити Картку киянина для економного проїзду у транспорті: 12 гривень замість 20.

Також "Знай.ua" писав що, у Києві ціни на проїзд у транспорті підскочать до 20 грн: у Кличка розкрили деталі.