Відповідну заяву компанія розмістила на своєму офіційному сайті.

Як сказано у заяві, ініціатива МІУ створить передумови для штучного довгострокового дефіциту на ринку вагонів в Україні і матиме серйозні негативні наслідки для економіки. Тому учасники Антимеморандуму виступають за зважений підхід, який передбачатиме поступове оновлення вантажного парку без створення дефіциту, а також посилення контролю за плановими ремонтами вагонів для забезпечення безпеки руху.

«Проєкт Наказу передбачає, що до 2028 року спишуть близько 75 тис. вагонів, що обійдеться бізнесу в 107 млрд. грн. Це призведе до стійкого довготривалого дефіциту на ринку вагонів, проблем з відвантаженням продукції, зниження обсягів виробництва на підприємствах та темпів зростання заробітних плат працівників. А також - до скорочення обсягів перевезень та скорочення робочих місць у виробничих галузях промисловості, АПК і в самій Укрзалізниці», - наголосили в «Укркокс».

В Асоціації також застерегли, що втручання МІУ у господарську діяльність підприємств завдасть чергового удару по інвестиційній привабливості України, адже чимало власників вклали гроші у вагонний парк та розраховували ними користуватися. Тепер же їм доведеться знову витрачати гроші на вагони.

«Досвід провідних країн США та країн ЄС показує більш раціональний підхід. Там орієнтуються на максимально можливий строк корисного використання вагонів через забезпечення задовільного технічного стану вагону, без обмеження строку служби вагонів регуляторними шляхами», - наголосили у Асоціації.

Популярні новини зараз

Наречена Мурата показала, чим краща за Ані Лорак: мінісукня не приховала нічого

Оля Полякова розповіла, як працювала глоткою по 230 днів: "Приїхала, труси поміняла і поїхала"

Доведеться мазати маргарин? Українцям розкрили очі на нові цінники вершкового масла, до кінця року піднімуть ще на 15%

7 днів вихідних для тисяч українців – від Кабміну вимагають офіційно затвердити новий робочий графік 

Показати ще

Як відомо, МІУ ініціює програму обмеження експлуатації вантажних вагонів за нормативним віком, а не за технічним станом. Для цього вони підготували Меморандум, учасниками якого стануть УЗ, банки та вагонобудівні заводи, які завдяки цій програмі отримають 100 мільярдів на будівництво нових вагонів.

У свою чергу українські компанії та асоціації, які представляють інтереси бізнесу, підписали Антимеморандум, і закликали владу не допустити масштабної економічної кризи, до якої може призвести списання вагонів за віком. Учасниками Антимеморандуму вже стали понад 200 великих українських компаній - металургійні, коксохімічні, вугледобувні, аграрні підприємства, гірничо-збагачувальні комбінати, виробники будівельних матеріалів та хімічної продукції, а також оператори рухомого складу.