"Артемсіль" попросив вплинути на те, щоб Укрзалізниця забезпечила підприємство достатньою кількістю вагонів і встановила нижчі тарифи на перевезення вантажів.

Про це йдеться в повідомленні підприємства.

«На сьогоднішній день на ДП "Артемсіль" критична ситуація із забезпеченням рудників вагонами Укрзалізниці, у яких є право транспортувати сіль в країни СНД. Так, у жовтні, при заявці на 202 критих вагони, нам подали тільки 74 вагони, або 36% від заявки», — йдеться в повідомленні.

При цьому, як підкреслює «Артемсіль» в обігу, вартість тарифів на перевезення постійно зростає. Так, після збільшення коефіцієнтів до Збірника тарифів і збільшення ставки плати за використання власних вагонів Укрзалізниці, вартість перевезень до Польщі збільшилася на 42,3%, до Румунії – 45,4%, до Угорщини – 42,3%, а до Словаччини – 41,7%. %.

"Тепер же до цих проблем приєднався і недавня заборона на перевезення солі в Грузію, Вірменію, Азербайджан, Білорусь і країни Балтії у вагонах власності Укрзалізниці. Тепер у ДП "Артемсіль" немає можливості виконати свої контракти перед клієнтами з цих країн. У свою чергу це може призвести до втрати ринків збуту і накладення штрафних санкцій на підприємство», — вказують на підприємстві.

Популярні новини зараз
Молитися на індексацію не доведеться: українцям підказали, як збільшити пенсію Гороскоп на тиждень 18-24 березня для всіх знаків Зодіаку: легкий шлях Скорпіонів, відмова Тельців та труднощі Риб Виїзд з України зміниться 18 березня: які нововведення чекають на всіх вже в понеділок Підвищення пенсій з 25 березня: у кого і на скільки в Україні збільшаться виплати
Показати ще

У компанії відзначають, що через цю ситуацію існує ризик зриву виконання плану виробництва в листопаді і за 2021 рік в цілому. Також існує загроза невиконання контрактних зобов'язань, втрати зовнішніх ринків і зменшення прибутковості підприємства.

Як відомо, оборот вантажних вагонів в Укрзалізниці погіршується: за офіційною інформацією, з початку року вантажі доставляються вже на 1,5 доби довше. За даними УЗ, оборот піввагонів з показника 6,21 в січні збільшився до 7,39 діб. Загальна цифра обороту рухомого складу УЗ також погіршилася: з 7,16 в січні 2021 року вона зросла до 8,48 доби в жовтні. Тобто, з початку року вагони стали їхати майже на 1,5 доби повільніше.

Раніше в зривах поставок вагонів, викликаних відсутністю локомотивів, Укрзалізницю звинувачували і ряд інших вантажовідправників. Так, за словами генерального директора ПБГ «Ковальська» Сергія Пилипенка, в листопаді компанія зіткнулася з надзвичайною ситуацією: 80% виробничих потужностей зупинилися на кілька діб через неможливість доставити сировину залізницею. "Через те, що понад 500 вагонів з цементом і щебенем нікуди не рухалися через тотальну відсутність тяги, компанія зупинила відвантаження бетону для наших клієнтів»,-заявив він.