ТОВ "Рокет Делівері" - український сервіс доставки їжі, що працює під брендом Rocket, інвестує в новий формат доставки з використанням мережі власних дарксторів, що дозволить здійснювати доставку їжі і товарів протягом 15 хвилин.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПілотний проект запускається вже цього року на столичних Позняках.
"Dark store-магазин-склад без покупців з залом, орієнтованим на швидку збірку онлайн-замовлень персоналом для подальшої оперативної доставки клієнту.
Щоб доставляти дійсно за 15 хвилин, необхідно контролювати всі процеси на своїй стороні, в першу чергу-процес складання. Збирач в торговому залі існуючого супермаркету не зможе фізично за пару хвилин зібрати замовлення. Тому, Ракета інвестує в розробку власного софта, паралельно готуючи до запуску фізичні локації для дарксторів.
На початковому етапі це буде одним з варіантів в розділі «Доставка з магазинів». При цьому Ракета не сильно конкурує з роздрібними партнерами, оскільки все ж буде пропонувати обмежений асортимент. Перший запуск послуги
відбудеться в рамках програми з метою налагодження технології та процесів.
Це заплановано зробити до кінця року. Як тільки розуміємо, що все працює відмінно, йдемо в зовнішнє просування як самостійний бренд. На сьогодні Rocket-потужна міжнародна компанія, вже оперує в 6 країнах. Тому, даркстори стануть логічним розвитком, як в Україні, так і за кордоном."- в коментарі для видання ain.ua заявив CEO Rocket Market Михайло Дейнега.