Виконавчий директор Спілки споживачів України Максим Несміянов розповів про конфліктні ситуації, що часом виникають під час інспекцій у магазинах.

Його слова прозвучали у програмі Сергія Дойка «Особистість».

«Конфлікти, які виникають під час перевірки магазинів, для мене не страшні. Втім, був один випадок, який я досі не можу забути: виявилося, що п'ять ФОПів працюють на одній касі. Тобто, один підприємець прикривався ФОПами, щоб зменшити податки для себе, формально ділив між ними свій бізнес. Було цілком очевидно, що він у цій ситуації неправий. Але тут у мене в тилу опинився покупець, котрий вирішив заробити на цій історії. Я йому порадив написати скаргу, порадив, як це найкраще зробити. А він натомість віддав перевагу домовитися з підприємцем – і тим самим підставив мене», - каже Максим Несміянов.

Проте, за його словами, це не означає, що в домовленості покупця із продавцем самою собою є щось погане.

«Коли я бачу, що порушення мінімальні, раджу покупцеві домовитися та отримати гроші, не подаючи скарги. Найчастіше так і буває – порушення незначні, вони усуваються і ми закриваємо всі питання. Проте той випадок був надзвичайним: продавець жахливий, але покупець ще гірший», - згадує Максим Несміянов.

Популярні новини зараз
"Зимова тисяча" через Приватбанк: як оформити з кнопочним телефоном "Ощадбанк" блокуватиме картки з 1 січня: хто може втратити доступ до коштів Рахунки за доставку газу: що зміниться з нового року та кому дозволять не платити "Тарифи підвищувати у вас легко виходить!": українці рознесли "Київстар" – третина мережі залишилася без світла
Показати ще

Як повідомляє Знай.ua, раніше він розповідав про перевірку в одному із супермаркетів Запоріжжя.

Також Знай.ua повідомляв, що Несміянов провів перевірку на одному із ринків цього міста.