Виконавчий директор Спілки споживачів України Максим Несміянов розповів про конфліктні ситуації, що часом виникають під час інспекцій у магазинах.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЙого слова прозвучали у програмі Сергія Дойка «Особистість».
«Конфлікти, які виникають під час перевірки магазинів, для мене не страшні. Втім, був один випадок, який я досі не можу забути: виявилося, що п'ять ФОПів працюють на одній касі. Тобто, один підприємець прикривався ФОПами, щоб зменшити податки для себе, формально ділив між ними свій бізнес. Було цілком очевидно, що він у цій ситуації неправий. Але тут у мене в тилу опинився покупець, котрий вирішив заробити на цій історії. Я йому порадив написати скаргу, порадив, як це найкраще зробити. А він натомість віддав перевагу домовитися з підприємцем – і тим самим підставив мене», - каже Максим Несміянов.
Проте, за його словами, це не означає, що в домовленості покупця із продавцем самою собою є щось погане.
«Коли я бачу, що порушення мінімальні, раджу покупцеві домовитися та отримати гроші, не подаючи скарги. Найчастіше так і буває – порушення незначні, вони усуваються і ми закриваємо всі питання. Проте той випадок був надзвичайним: продавець жахливий, але покупець ще гірший», - згадує Максим Несміянов.
Як повідомляє Знай.ua, раніше він розповідав про перевірку в одному із супермаркетів Запоріжжя.
Також Знай.ua повідомляв, що Несміянов провів перевірку на одному із ринків цього міста.