Про це заявив директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк.

"Основна роль Національної комісії регулювання - це регуляторна функція. Тобто, якщо говорити простіше, це посередник між бізнесом і природними монополіями. І в цьому випадку, природно, бізнес і організації, які представляють бізнес, повинні мати можливості для того, щоб впливати на кадровий склад цього органу», - сказав Вовк.

Тому експерт вважає неприпустимим запропоновану в законопроекті модель формування НКРТ, згідно з якою членів комісії призначає президент. За його словами, в такому випадку Галузевий регулятор з незалежного органу, яким він повинен бути, перетвориться на ручний.

"Цей орган повинен формуватися безпосередньо за участю бізнесу, оскільки в даному випадку (згідно із законопроектом – ред.) просто буде ще один нормативний орган, який буде диктувати зверху адміністративні рішення бізнесу, що точно не є оптимальним в такому важливому напрямку, як тарифоутворення і визначення реального рівня витрат і тарифів природних монополій», - пояснив Вовк.

Раніше екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що підпорядкування президенту комісії з регулювання в транспортній сфері стане катастрофою для галузі, і підкреслив, що вона повинна бути незалежним органом.

Популярні новини зараз
Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Нагадаємо, у Верховній Раді зареєстровано урядовий проект закону "Про внесення зміни до Закону України "Про транспорт" (№6514), що передбачає створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Відповідно до законопроекту, НКРТ буде підпорядкована президенту України.