Про це заявив гендиректор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак.

«Ми б зробили акценти на локомотивах, на максимальному забезпеченні своєчасних ремонтів електровозів і тепловозів і закупівлю нових локомотивів. Вважаємо, що це має бути першим пріоритетом Укрзалізниці. На друге місце ми б поставили ремонт колії, залізничних колій. Дійсно, у третині шляхів Укрзалізниці прострочені терміни планових ремонтів", - розповів Гусак.

За його словами, дефіцит локомотивів і поганий стан залізничних колій призвели до зростання термінів оборотності вагонів, що негативно позначається на роботі бізнесу.

«У першій половині 2020 року середній оборот піввагонів становив 6 діб, ніяких проблем було, і все було в порядку. Зараз, коли він виріс до приблизно 8 діб, почали з'являтися дефіцити (вагонів – ред.). Треба шляхом організаційних заходів, перш за все, правильній роботі з локомотивним парком, повернути оборот вагонів до досягнутого рівня, нормального рівня 2020 року в 6 діб» - сказав Гусь.

Крім того, він підкреслив: підтримка шляхів у нормальному стані – це питання безпеки руху на залізниці, і тому інвестиції в їх ремонт повинні бути ключовим пріоритетом для УЗ.

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

"Коли через стан рейок потяги сходять з колій і відбуваються аварії поїздів, де знаходяться люди, то це дуже погано. Ми дуже розраховуємо, що такої ситуації не буде, і даному питанню буде приділено належну увагу», - підсумував Гусь.

Раніше в ЦТС повідомили, що в останні місяці оборот вантажних вагонів на залізниці знову виріс, що негативно позначається на роботі бізнесу, і відзначили необхідність термінового проведення реформи компанії, а також інвестицій в модернізацію інфраструктури.

У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що оновлювати рухомий склад «Укрзалізниці» потрібно, але в першу чергу необхідно модернізувати залізничну інфраструктуру і підвищити якість перевезень.