Його блог поширило видання «КиевВласть».

Як зазначає експерт, сьогодні автомобілі дедалі більше стають невід’ємною частиною людського життя, але водночас в Києві відбувається процес знищення паркувального простору. «Перевага пішохода над автомобілем не означає знищення паркувального простору для автомобілів», - підкреслює він.

Роман Головін зазначає, що йдеться про проблему з остовбиченням Киває. «Києву не потрібне висмикування всіх стовпчиків, як нова крайність, але бізнес на стовбчиках не в інтересах громади необхідно припиняти, адже без корупції тут теж не обійшлося», - міркує він. Натомість, стверджує експерт, потрібно розробити збалансовану паркувальну політику, таку ефективну концепцію, яка буде дієвою з точки зору стратегії та тактики.

Зокрема, він говорить про процес комуналізації, при якому сама громада займається всіма суспільно-значущими об’єктами та процесами, а всі комунально-виробничі галузі розвиваються та працюють ефективно. Як зазначає Роман Головін, у столиці України парковками займається «Київтранспарксервіс», але з кожен його наступний керівник тільки погіршував ситуацію.

На його думку, меру Києва потрібно не просто звільняти одних керівників і ставити інших, а зайнятися комунальним питанням прогресивно та стратегічно. «Комуналізація нам в голову і в руки. Й чому б не почати комуналізуватися з КП «Київтранспарксервіс» чи з КК «Київавтодор?», - каже Роман Головін.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

До того ж, зауважує експерт, зараз знову будуть проводити конкурси на заміщення посад керівників комунальних підприємств транспортної інфраструктури, яких не було ще з початку 2019 року. За його словами, конкурси не проводили тому, що профільне керівництво транспортної галузі просто боїться, що його авторитет буде підірвано: «на комісію з конкурсного відбору необхідно прислати керівників, а не осіб й тому було простіше не проводити конкурси взагалі – так легше тримати на роботі своїх».

Тим не менш, підкреслює Роман Головін, така стратегія призвела до відсутності профільного керівника взагалі, свого чи чужого. А відтак, пояснює експерт, проводячи конкурс, потрібно справді відбирати керівників, а не просто легалізувати «своїх».

Як повідомляв Знай.ua, Андріюк заявив, що в Києві не вистачає інспекторів паркування.

Також Знай.ua писав про те, що підприємці незаконно захоплюють місця для своїх авто в центрі Києва.