Його блог поширило видання «КиевВласть».

Як зазначає експерт, сьогодні автомобілі дедалі більше стають невід’ємною частиною людського життя, але водночас в Києві відбувається процес знищення паркувального простору. «Перевага пішохода над автомобілем не означає знищення паркувального простору для автомобілів», - підкреслює він.

Роман Головін зазначає, що йдеться про проблему з остовбиченням Киває. «Києву не потрібне висмикування всіх стовпчиків, як нова крайність, але бізнес на стовбчиках не в інтересах громади необхідно припиняти, адже без корупції тут теж не обійшлося», - міркує він. Натомість, стверджує експерт, потрібно розробити збалансовану паркувальну політику, таку ефективну концепцію, яка буде дієвою з точки зору стратегії та тактики.

Зокрема, він говорить про процес комуналізації, при якому сама громада займається всіма суспільно-значущими об’єктами та процесами, а всі комунально-виробничі галузі розвиваються та працюють ефективно. Як зазначає Роман Головін, у столиці України парковками займається «Київтранспарксервіс», але з кожен його наступний керівник тільки погіршував ситуацію.

На його думку, меру Києва потрібно не просто звільняти одних керівників і ставити інших, а зайнятися комунальним питанням прогресивно та стратегічно. «Комуналізація нам в голову і в руки. Й чому б не почати комуналізуватися з КП «Київтранспарксервіс» чи з КК «Київавтодор?», - каже Роман Головін.

Популярні новини зараз
З 1 вересня стартує виплата нової допомоги ТЦК забирають відстрочки: кому загрожує мобілізація Польща змінила правила в'їзду для українців Стане головним полем бою: генерал назвав місто, на яке рф готує масштабний наступ
Показати ще

До того ж, зауважує експерт, зараз знову будуть проводити конкурси на заміщення посад керівників комунальних підприємств транспортної інфраструктури, яких не було ще з початку 2019 року. За його словами, конкурси не проводили тому, що профільне керівництво транспортної галузі просто боїться, що його авторитет буде підірвано: «на комісію з конкурсного відбору необхідно прислати керівників, а не осіб й тому було простіше не проводити конкурси взагалі – так легше тримати на роботі своїх».

Тим не менш, підкреслює Роман Головін, така стратегія призвела до відсутності профільного керівника взагалі, свого чи чужого. А відтак, пояснює експерт, проводячи конкурс, потрібно справді відбирати керівників, а не просто легалізувати «своїх».

Як повідомляв Знай.ua, Андріюк заявив, що в Києві не вистачає інспекторів паркування.

Також Знай.ua писав про те, що підприємці незаконно захоплюють місця для своїх авто в центрі Києва.