Про це заявив екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян.

«Логіка цієї комісії, про яку давно говорили і бізнес, і Міністерство інфраструктури, і влада загалом, полягає в тому, що це незалежний орган, який бере до уваги всі фактори щодо формування тарифів на перевезення. Це і можливості бізнесу, і стан економіки, і потреби Укрзалізниці, і її соціальна функція», - пояснив Омелян.

За його словами, влада запропонувала такий формат створення і діяльності транспортної комісії, за якою вона не може бути незалежною, вона підпорядковуватиметься президенту і відповідно ухвалюватиме потрібні йому рішення.

«Якщо це буде так, склад учасників одноосібно визначатиметься президентом. Я би не хотів, щоб представники «Кварталу 95» у нас ще займалися формуванням тарифів, бо вони вже натарифувалися в енергетиці, і в багатьох інших сферах. До чого це призвело, ми сьогодні бачимо», - зазначив Омелян.

Раніше екс-голова Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна заявила, що законопроект, яким передбачається створення НКРТ, протирічить Конституції, оскільки президенту надаються невластиві йому повноваження.

Популярні новини зараз
В Україні можуть ввести спеціальні надбавки до тарифу на світло: електроенергія стане ще дорожчою Відстрочки не буде: хто скоро опиниться під мобілізацією в Україні Українців зобов'язали платити за тепло у під'їздах: чи можна відмовитись від таких квитанцій За переказ у 100 гривень – штраф у 34 тисячі: за грошима українців ретельно стежитимуть
Показати ще

Нагадаємо, у Верховній Раді зареєстровано урядовий проект закону «Про внесення зміни до Закону України "Про транспорт" (№6514), який передбачає створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Згідно із законопроектом НКРТ підпорядкована президенту України.