Про це заявив екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян.

«Логіка цієї комісії, про яку давно говорили і бізнес, і Міністерство інфраструктури, і влада загалом, полягає в тому, що це незалежний орган, який бере до уваги всі фактори щодо формування тарифів на перевезення. Це і можливості бізнесу, і стан економіки, і потреби Укрзалізниці, і її соціальна функція», - пояснив Омелян.

За його словами, влада запропонувала такий формат створення і діяльності транспортної комісії, за якою вона не може бути незалежною, вона підпорядковуватиметься президенту і відповідно ухвалюватиме потрібні йому рішення.

«Якщо це буде так, склад учасників одноосібно визначатиметься президентом. Я би не хотів, щоб представники «Кварталу 95» у нас ще займалися формуванням тарифів, бо вони вже натарифувалися в енергетиці, і в багатьох інших сферах. До чого це призвело, ми сьогодні бачимо», - зазначив Омелян.

Раніше екс-голова Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна заявила, що законопроект, яким передбачається створення НКРТ, протирічить Конституції, оскільки президенту надаються невластиві йому повноваження.

Популярні новини зараз
ТЦК має більше підстав для розшуку, ніж ви думали: порушення, які привернуть увагу Стосується всіх, хто має лічильники води та тепла: комунальники зробили важливе попередження "Заморозки" більше не буде: озвучено дату, коли світло подорожчає з 4 грн до 6 за 1 кВт-год Пенсіонерів залишать без копійки вже з січня: в ПФУ назвали важливі умови
Показати ще

Нагадаємо, у Верховній Раді зареєстровано урядовий проект закону «Про внесення зміни до Закону України "Про транспорт" (№6514), який передбачає створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Згідно із законопроектом НКРТ підпорядкована президенту України.