Ведучий заблокованого телеканалу " Наш "Артем Нікіфоров влаштувався на роботу на державний телеканал" Рада " і провів журналістське розслідування.

На співбесіді з ним говорили досить відверто, повідомляє сайт Vesti.

"При безпосередньому спілкуванні з менеджментом телеканалу "Рада" мені стало відомо, що санкції проти каналу "Наш" були введені для того, щоб вибити його з ефіру, і зайти замість нього на глядачів півдня, сходу і центру України. І все це для того, щоб замість каналу "Наш" запустити Державні провладні канали", – заявив він.

За його словами, на каналі відразу дають установку, що президента Зеленського потрібно "любити", а нелояльних депутатів пускати не можна.

"Канал" Рада "це канал з" чорним списком "гостей", - говорить ведучий.

Популярні новини зараз
Десть років в'язниці та 50 тисяч гривень штрафу: найжорсткіші покарання, які можуть заробити українські водії Заступник міністра оборони України ховає кілограми грошей під ліжком: промовисте відео Ціни на газ від постачальників на лютий: який тариф пропонують українцям Українські пенсіонери втратять до 50% виплат: у ПФУ дають лише 10 днів
Показати ще

За його словами, в рамках інформполітики "Ради" практикується повна цензура і заборона на критику влади.