Про це йдеться у матеріалі порталу Антикор.

Всі чують про великі інфраструктурні проекти, але не знають, чого це коштує міському бюджету. «Наймасштабніши проєкти Києва»- це приватні інвестиційні гроші. На них з бюджету міста нічого не витрачається, та до виконання яких комунальні підприємства не залучаються. Але навіть попри це на приватних інвесторів чиниться тиск через так званих «активістів», які проплачуються командою мера.

Команда мера, поділивши місто як святковий торт, відверто начхала на інтереси киян. Якщо раніше були якісь правила, «смотрящіє» отримували умовну «десятину», то зараз чиниться повний «бєспредел» - крадуть стільки, скільки зможуть.

Пам’ятаєте Шулявський міст, яка шалена PR-кампанія мера та його «команди» була? Ви знаєте про те, що кошторис на цей проєкт було збільшено втричі, а тендер просто віддали екснардепу Микитасю (який зараз перебуває у СІЗО)? Подільсько-Воскресенський міст, який пов’язують з фігурою Дениса Комарницького у якості «смотрящего»… Скільки туди вбухано грошей, а результату – нуль. У жовтні минулого року тільки завдяки втручанню депутатки Київради Ксенії Семенової та міської прокуратури вдалося не дати «поховати» ще 183 мільйони гривень на цей проєкт. Дарницький міст (міст Кирпи)… Ви в курсі, що за документами це дотепер – недобудова? А метро на Виноградар, незакінчені будинки-свічки, Бортницька станція аерації, колектор на Почайні, десятки інших проєктів…

А дороги – улюблена тема мера Кличка? Наприклад, ви пам’ятаєте обіцянки мера відмовитись від ямкового ремонту? В асфальт ховають мільярди, роблячи та переробляючи одні й ті ж ділянки, завищуючи вартість робіт у рази. А глобально у Києві доріг нема. Команда мера руйнує столицю, крадучи гроші. Віталій Кличко під час війни займається самопіаром, розповідаючи про якісь «досягнення» та великі інфраструктурні проєкти. Тільки от результатів ніхто не бачить, окрім «вічних» довгобудів.

Популярні новини зараз
Від 510 до 8500 гривень: штрафи, які українському водієві доведеться платити за пасажирів Доведеться давитися цикорієм? Українські супермаркети підняли ціни на каву, стосується кожної марки По-жирному вже не буде: українські супермаркети поділилися новими цінами на солоне сало та свинину Військкомат ловить, як злочинців: українці вимагають заборонити видавати повістки на вулиці, у ТРЦ та магазинах
Показати ще

Мер грізно міняє одних начальників та заступників на інших, лунає чергова порція обіцянок, й все. Кияни ж все прекрасно розуміють, що на місце одного крадія приходить інший ставленик мера. Як приклад, напівкримінальна структура КП «Київпарксервіс», яка чи не легально краде автівки у місті, вимагаючи за повернення 3-4 тисячі гривень, з яких до бюджету добре, як доходять 100. Всі грошові потоки чітко поділені між «любими друзями». Але гроші тут – не головна проблема. У Києві зараз перебуває кілька десятків тисяч вимушених переселенців з тимчасово окупованих територій, й більшість – на машинах. Вони не в курсі про цю армаду «дорожніх бандитів». Уявіть, людина приїхала до магазину, до лікарні, до дитячого садочку, припаркувалася, а на виході бачить, що машина щезла! Скільки серцевих нападів, скільки панічних атак, скільки звертань до психологів чи навіть психіатрів, скільки зайвої роботи для поліції? А все заради малоконтрольованого потоку грошей…

Ще про гроші та метро на Виноградар.

Так, під Новий рік-2023 команда мера хотіла собі «під ялинку» зробити подарунок - 70 мільйонів гривень з бюджету столиці, які перерахували ТОВ «Теплоенергоавтоматика» нібито у рамках «коригування проєкту будівництва метро». Це – відвертий цинізм вищого ступеня, виводити гроші через компанію, яка, як відомо з офіційних джерел, вже є фігурантом кількох гучних кримінальних справ саме за відмивання коштів! Це ж як треба відчувати свою силу та безкарність? Але найцікавіше – далі.

Зі ЗМІ відомо, що замовник будівництва метро – КП «Київський метрополітен», яке очолює Брагінський В.В. насправді контролюється його родичами, так званим «угрупуванням Павлики», а всі тендери з ремонту метро та супутніх робіт здійснює лише підконтрольна Брагінському компанія ТОВ «Теплоенергоавтоматика», де фактичним власником є Олександр Павлик, а куратором – Кирило Павлик. А «смотрящими» ж від мера за цим та іншими гучними. Проектом столиці є Денис Комарницький, який контролюють весь потік коштів, виділених на цей та інші проєкти.

Також начальник Дирекції будівництва КП «Київський метрополітен» Олег Смірнов є колишнім співробітником ТОВ «Теплоенергоавтоматика». Дивний збіг оставин… Реально ж всі розуміють, що через коригування проєкту будівництва метрополітену та укладення договору із ТОВ «Теплоенергоавтоматика» керівництво КП «Київський метрополітен» мало на меті вивести кошти через підконтрольні компанії, фактично не виконавши робіт та не закупивши обладнання, про що йшлося у матеріалах кримінальних справ.

І це при тому, що ще у листопаді 2021 року було відкрито кримінальне провадження та встановлено, що раніше частину отриманих від КП «Київський метрополітен» коштів АТ «Київметробуд» перерахувало підконтрольним компаніям ТОВ «КБ «Теплоенергоавтоматика» та ТОВ «Енергодарбудмеханізація», і саме ці суб’єкти господарювання використовувалися для обготівкування та легалізації грошових коштів, а самі фінансово-господарські операції мають ознаки фіктивності. Кошти виведені в офшорні компанії, під час обшуків ніякого обладнання не виявлено, а кошти виведені а офшорні компанії. Нагадаємо, що КП «Киівський метрополітен» - дуже прибуткова організація, це тільки один з проєктів команди мера, а з бюджету Києва випарувалися 500-600 мільйонів гривень.

Напередодні колишній акціонер компанії «Київметробуд» Олег Токарев повідомив журналістам, що Віктор Брагінський разом з своїми родичами фактично й зараз контролює «Київметробуд» як «ручну» компанію, є її замовником, проєктувальником та виконавцем. А результати? Токарев підкреслив, що за 9 років мерства Віталія Кличка не відкрито жодної станції метро. Він – єдиний мер Києва з таким «досягненням».

Зараз, у воєнний час, Київ багато у чому тримається на іноземній допомозі – це й генератори, й гуманітарка, й транспорт, й фінанси, й багато чого ще.

Дуже цікаво, якщо б іноземні інвестори столиці (зокрема, німецькі) знали усю правду про Кличка та його «команду», рівень розкрадання бюджету Києва через «великі проєкти» мера та реальний стан інфраструктури, що б вони сказали?

При підготовці цього матеріалу стало відомо про ініціативу столичних журналістів – поїхати на найближчу сесію Європейської Ради зі зверненням до євродепутатів щодо результатів діяльності Віталія Кличка на посаді очільника столиці та фактів створення ним структури «смотрящих», які й є реальними господарями столиці України.