Про це він розповів у програмі «Урядовий квартал».

Як розповідає експерт, вся ця ситуація з обмеженнями на експорт українського зерна пов'язана з тим, що наші та польські умільці влаштували нібито транзит, на якому вони й заробляли. Він пояснює, що транзит – це перевезення машини в одну країну через іншу, але сьогодні траплялося так, що документи підробляють, а фури розвантажують у Польщі, зерно дешевше, ніж польське, всі заробили, але польське зерно не продається.

«І через це почався кіпіш. Тому одразу подав у відставку міністр сільського господарства Польщі, і я вважаю, що це правильно. У мене питання: а де БЕБ, наша митниця, наша податкова, а де наш взагалі міністр і хто був відповідальний за це? Чому ніхто не виходить і не розповідає, а тільки розганяють, що ось наші сусіди ой-ой які вони негідники?», - питає Георгій Біркадзе.

А тепер, продовжує він, Угорщина виставила список того, що вона забороняє експортувати, але там і відносини з країною не дуже. Проте, констатує експерт, виникає питання, а як усе це взагалі допустили, йдеться не про те, що десь зникла машина зерна, це проблема зовсім інших масштабів.

«Ми відвантажуємо десь півтора мільйона тонн зерна через лише один порт в Одесі, і стільки ж ми відвантажуємо через залізницю. Тобто ми відвантажуємо майже 3 мільйони, і півтора мільйона тонн зерна десь пропадало в Європі, осідало у Польщі і про це ніхто не знав», - робить висновок Георгій Біркадзе.

Популярні новини зараз
"ПриватБанк" почне брати з українців по 80 грн: коли популярна послуга стане платною Обіцяв розказати правду про Зеленського і втік: куди подівся Денис Манжосов з "Квартал 95" Зайві "квадрати" обійдуться дорого: кого змусять платити податок на квартиру "Такий сильний чувак": Кошовий розповів, куди поїхав "Тамбовський вовк" Жидков після початку війни
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Качура повідомив, що Індія відмовилася продавати росії зброю, бо боїться санкцій.

Також Знай.ua писав, що Ставнійчук пояснила, навіщо НАТО проводить масштабні навчання.