Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк розповідає гість програми, історія виробництва мультфільму «Мавка» дуже складна, спершу його навіть хотіли якось знімати без режисера, загалом було дуже багато варіантів, його дуже довго робили. І спершу, додає він, ця «Мавка» мала бути іншою, але зробили її на американський манер, вийшло краще, ніж очікувалось, можна навіть посміятися над персонажами братів Кличко, але вийшло все успішно навіть у плані мерчу.
«Якщо це все йде за художнім твором, це означає, що він не просто відбувся, він впливає на світ, на людей. От запитують, а чи може мистецтво, фільм, книжка змінити людину. Звісно, що може», - підкреслює Володимир Войтенко.
Щодо фільму «Довбуш», зазначає експерт, то його важко було знімати, бо Санін перфекціоніст, і він не зважає на те, скільки все це коштує, от йому треба так, і все, тому стрічку знімали дуже довго, грошей постійно не вистачало.
«Щодо костюмів. Ми були із дружиною на фестивалі в Косові, і там були в гостях у пана Богдана, у якого в хаті музей гуцульського вбрання. Він на двох фільмах був експертом із цього діла, під час підготовки, знімання фільмів. Це «Гуцулка Ксеня» Олени Дем'яненко і «Довбуш». Він настільки все це знає, каже, що от у «Тінях забутих предків» Кадочникова заходить до церкви в одній запасці, у гуцульській, а виходить в інший, не гуцульський. І якщо Санін гукає таку людину, знає про неї… Ну, ми ж робимо це все разом, кіно не можна самому зробити», - розповідає Володимир Войтенко.
Як повідомляв Знай.ua, Карасьов пояснив, чому Україна має конфлікти з сусідами: етнічний націоналізм.
Також Знай.ua писав про те, що Кривда про місію Музею авангарду в Україні: «Проєкці минулого формують візії майбутнього».