В основі ефективного бізнесу завжди лежить опрацьована бізнес-ідея. Вона повинна бути унікальною, вирішувати конкретну проблему або задовольняти певну потребу, яку не змогли повністю закрити інші гравці ринку. Але де таку знайти? А головне – як перетворити хорошу ідею на прибуткову справу? Ще на старті розвитку ідеї важливо вивчати не тільки внутрішній ринок, вважає підприємець Олександр Єселев, але також дивитися, що відбувається за кордоном – такий аналіз допоможе створити унікальну пропозицію, яка буде затребувана споживачами. Єселев буквально сам створив нішу для свого бізнесу і вже більше 10 років керує компанією «Інталео», яка є єдиним в Україні виробником захисного скла для смартфонів, а його бренди аксесуарів для мобільних пристроїв Global, Piko, Intaleo і AccLab успішно конкурують з товарами великих зарубіжних постачальників.

Вивчення потреб ринку

Успішна бізнес-ідея – не просто хороша думка, а результат глибокого аналізу ринку, потреб клієнтів і своїх власних можливостей. Правильним рішенням буде вибір ніші, яка повністю відповідає наявному досвіду і навичкам.

Олександр Єсельев зайнявся побудовою бізнесу 17 років тому, коли аксесуари для мобільних пристроїв, як і самі мобільні, тільки починали ставати масовими товарами.

Спочатку просто продавав захисні аксесуари для комунікаторів і кишенькових ПК, але зумів налагодити співпрацю з компанією Unitrade – найбільшою на той час мережею електроніки в Україні – і швидко розширив ринок збуту: зав'язав ділові контакти з національними мережами Foxtrot, Comfy, Eldorado, Mobilochka, Epicenter та іншими. Через два роки Єселев пропонував широкий спектр аксесуарів вже під власними торговими марками.

«Саме вивчення ринку підказало мені, що попит на аксесуари для мобільних телефонів буде зростати разом із популярністю самих пристроїв», – каже підприємець.

Популярні новини зараз
ТЦК жорстко взялося за переселенців: нові правила мобілізації Гороскоп на сьогодні 14 серпня: уважність близнюків, стрес дів та фінанси стрільців "Території не повернемо": українців закликали готуватися до другої війни Спишуть з картки всі гроші: у ПриватБанку терміново звернулися до всіх клієнтів
Показати ще

Але йому хотілося більшого – самому створювати корисний продукт. Так народилася бізнес-ідея організувати власне виробництво одного з найбільш затребуваних аксесуарів – захисту екрану. Спочатку це були плівки, а потім тонке загартоване скло. Підприємство Єселева стало єдиним виробником в країні і потіснило зарубіжних конкурентів. Так глибоке розуміння ринку дозволило йому сформувати нішу з великим потенціалом зростання.

Застосування передових технологій

Однак, тільки хорошої, хоч і опрацьованої, ідеї для розвитку бізнесу недостатньо. Відмінна бізнес-ідея, як показала практика підприємця, допоможе вийти на ринок, але для продовження конкурентної гонки потрібно шукати все нові і нові рішення. Олександр Єселев зробив ставку на вивчення існуючих технологій і розробку власних. У 2019 році унікальне виробництво повного циклу, що складається з 15 етапів, заявило про себе міжнародним партнерам – компанія представила свої досягнення та інноваційні розробки на міжнародній виставці CEE Expo в Києві, і про них дізналася широка аудиторія. Серед найбільш помітних технологічних ноу-хау компанії – вдосконалений метод хімічного загартування скла.

«Новаторські рішення потрібні для підвищення ефективності та зниження витрат», пояснює підприємець. – «Завдяки їм компанія знизила кількість відходів при різанні скла, скоротила час обробки та збільшила вихід олеофобного покриття. Інновації дозволяють бізнесу оптимізувати виробництво, підвищувати його конкурентоспроможність».

Зараз Олександр Єселев і його команда вивчають нову технологію – лазерну обробку країв скла. За словами підприємця, інноваційна технологія LET дозволяє усунути мікродефекти на краях, знизити залишкові напруги, підвищити ударну міцність виробів і домогтися ідеального зовнішнього вигляду країв. Зараз проводяться тестові випробування. Фахівці аналізують, як інтегрувати її у виробничий процес. Крім цього, Олександр уважно стежить за розвитком ринку ультраміцного скла, виготовленого з літій-алюмосилікатних або нанокерамічних матеріалів. На його думку, їх технічні характеристики відкривають нові можливості для розвитку виробництва.

«Кожна з цих інновацій може лягти в основу нової бізнес-ідеї щодо створення захисних рішень для мобільних пристроїв», – вважає він.

Застосування передових технологій і матеріалів дозволяє бізнесу створювати інноваційні продукти, прискорювати виробництво, підвищувати конкурентоспроможність і масштабуватися.

Стратегічна орієнтація

Вдала бізнес-ідея, технологічні ініціативи, грамотна управлінська та виробнича стратегія і десятикратне масштабування робочої команди зробили компанію Олександра Єселева не просто стійкою, але й дозволили їй вийти на зовнішні ринки. Його товари вже знають в Азербайджані, Польщі, Чехії, Естонії та США. А сам Олександр став помітною фігурою в міжнародному підприємницькому співтоваристві. Цього року Єселева як авторитетного експерта запросили до журі премії The American Business Expo Award. Це престижний міжнародний конкурс, організований коаліцією бізнес-лідерів і новаторів, зокрема компаніями American Business Carnival, Crazy Unicorns, Neuron Expert Corporation і CASES&FACES. Захід присвячений проривним ідеям, лідерству та впливу в бізнесі та технологіях.

Олександр Єселев оцінював учасників у категоріях «Підприємець року (споживчі послуги)» та «Підприємець року (споживчі товари)».

«Виставляючи бали номінантам, я звертав увагу на унікальність концепції, продукту або рішення, творчий підхід до вирішення галузевих завдань та інші критерії. Для мене також було важливо простежити, як розвивався їхній бізнес від ідеї до успішної справи, наскільки інноваційні проекти», – розповідає Олександр Єселев.

За словами підприємця, успіх переможців – не тільки в конкурсах, але і на ринку – обумовлений умінням розгледіти ідею, опрацювати концепцію бізнесу, вибудувати процеси і невпинно розвиватися, створюючи все нові і нові рішення для реальних проблем споживачів, і впевнено заявляти про себе.