Про це він розповів на каналі Руслана Бортника.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«У нас зникло суднобудування. Багато країн будують кораблі, але авіаносці – це вища ліга суднобудування, оскільки вони дуже складні у технічному та інженерному плані, до цього рухаються десятиріччями. Ось у Миколаєві змогли будувати авіаносці, але це залишилося в минулому», – зазначає Андрій Золотарьов.
Адже навіть корвет «Гетьман Іван Мазепа», наголошує він, Україна, яка раніше будувала авіаносці, нині будує у Туреччині чомусь. Наші ж корабели, додає експерт, працюють у Південній Кореї, Польщі, росії, Фінляндії, а це – людський капітал, технологічні компетенції, які створюються десятиліттями, і їх дуже швидко і легко втратити.
Принагідно він наводить приклад Великої Британії, школа суднобудування якої до Першої світової війни вважалася еталоном. Але Перша світова війна закінчилася, розповідає експерт, настає епоха пацифізму, Вашингтонські угоди обмежують флот провідних країн, замовлень немає, масові звільнення, покоління корабелів викинуті на вулицю, а коли в 1930-ті роки запахло війною, професіоналів для модернізації кораблів не залишилося. Тому, констатує він, усю Другу світову британці воювали з браком та недоробками, і це класичний приклад того, чому важлива традиція, спадкоємність та безперервність виробництва.
«А що у нас? Сьогодні країна вкладає мільярди євро у фірму Fire Point, у ракету «Фламінго», але я щось не впевнений у тому, що це буде дійсно ефективна та серйозна зброя», – підсумовує Андрій Золотарьов.
Як повідомляв Знай.ua, Мусієнко заявив, що США при Трампі не будуть вписуватись ані за Україну, ані за Європу.
Також Знай.ua писав про те, що Касман про використання дронів: «Україна не просто прийшла просити допомоги, вона теж може допомогти».