Українець зіштовхнувся з фактом шахрайства з його банківською карткою: з неї були замовлені товари і доставлені за адресою за кордоном. На жаль, у ПриватБанку не змогли зарадити з цією проблемою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідгук з відповідною скаргою був розміщений на спеціалізованому сайті
"В жовтні 2020 року з моей карти несанкціоновано були списані кошти на користь AMAZON, при цьому ніяких повідомлень про підтвердження платежу не надходило. Мною була подана заявка про несанкціоноване списання коштів, на що банк відповів "регламент рассмотрения заявки до 120 дней, ожидайте". З часом було надіслана відповідь з Приватбанка "К сожалению факт сбоя по вашей заявке не подтверждён". При цьому банк надав копії виписки в який вказано номер моєї карти та інше прізвище власника картки, а також вказано товар який був заказаний та доставлений за адресою у Нью-Йорці. Таким чином банк безпідставно списав з моєї кредитної картки, при наявності невідповідності щонайменше власника карти", — стверджує клієнт.
Представники ПриватБанку вже відповіли на цю скаргу й принесли свої вибачення за те, що не змогли зарадити у цій ситуації і порадили звернутися до правоохоронців.
"На жаль, не дивлячись на те, що банком було вжито всіх необхідних заходів і можливих зусиль, змушені повідомити, що справа програна, нам надійшла відмова в поверненні коштів.
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжною системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції", — відповіли українцю.
Нагадаємо, українці передбачали "початок кінця" ПриватБанку.
Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк розриває відносини зі старими клієнтами, день і ти в "чорному списку".
Також Знай.ua писав, що "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати.