Скільки часу треба для того, щоб в Україні почали збирати безпілотники? В ефірі “Романенко Бесіди” відповідь на це питання дав останній президент ДП “Антонов” Олександр Лось.

За його словами, мова йде про оформлення юридичного статусу. Це має бути надійна організація з серйозними інвестиціями, а не ФОП. Розробка одного безпілотника обійдеться у 10 млн доларів, що порівняно з літаком набагато дорожче.

«Але оскільки йдеться про комплекси, адже потрібні наземні станції, як ми з вами знаємо і вже бачимо, ви згадали, на прикладі Байрактарів, які вже в Україні інсталюються усі ці наземні приймально-передавальні станції управління. Об'єднуються в мережу. Таку ж систему, природно, плануємо розвивати і ми. Але свою, українську», - додав Лось.

Експерт наголошує, ініціюватимуть ідею приватні особи спільно з державними структурами і з підприємствами, які постачатимуть.

Популярні новини зараз
ТЦК вже готують списки: хто з чоловіків у липні може опинитися у розшуку Українців змусять оновити паспорт: придивіться до ID-картки – декому вже пора Зробили ремонт у квартирі - очікуй штраф чи повістку до суду: про що мають знати українці Хороших новин чекати не варто: експерти назвали три сценарії завершення війни в Україні
Показати ще

Лось вважає, що модель безпілотника не надто важка. Не з класу «Мисливець». Його планують застосовувати в автономному режимі. Якщо він зараз тільки вчиться літати, то через 7 років буде небезпечною наступальною зброєю. Для того, щоб ідея реалізувалась в дію необхідно 7 років. Через 7 років ці машини заступлять на бойові чергування. Наразі в авіаційному світі це цілком реально.

Як повідомляв Знай.ua, авіаконструктор розповів, скільки "вигребла" команда Абромавічуса з "Антонова".

Окрім цього, Знай.ua повідомляв, що Бортник заявив, що з 2015 року "Антонов" не випустив жодного літака.