Коли в Україні з'являться платні дороги, то чи залишиться можливість не користуватися ними? Чи буде у людини можливість заощадити гроші, нехай і витративши більше часу?

На це питання в програмі «Суб'єктивно з Янікою Мерило» відповідає міністр інфраструктури України, експерт з питань впровадження інформаційних технологій Владислав Криклій.

«Це стандартна світова практика: платна дорога обов'язково повинна мати безплатну альтернативу. Так само буде і в нашій країні. Нехай це буде довше і не так зручно, але альтернатива буде», - каже міністр.

За його словами, WIM - це тільки один з елементів інтелектуальних транспортних систем.

Популярні новини зараз

Леся Нікітюк показала, як виглядала в 18 років: "Накладні вії і іконка"

Нові декорації "Вечірнього Кварталу" змусили Юрія Ткача кричати

Померла радянська акторка Серафима Холіна - страждала останній рік від альцгеймера

Вдова Кернеса Гайсинська позбулася двох "дітей" покійного мера

Показати ще

«Минулого року ми запустили камери з автоматичною фіксацією швидкості. Цим проєктом я займався ще до того, як став міністром, коли працював в сервісних центрах. Мені говорили: у 2010 році так вже пробували робити, і нічого не вийшло. Але зараз ця система досить ефективно працює. І справа не в штрафах, які наповнюють бюджет, а в тому, що число порушень правил дорожнього руху знизилося в п'ять разів», - розповідає Владислав Криклій.

Раніше, як повідомляє Знай.ua, він наполягав на необхідності поділу «Укрзалізниці».

Також Криклій прокоментував протест моряків проти реформи системи підтвердження кваліфікації.