Для будівництва доріг в Україні використовують старий асфальт з домішками бітуму, тому на це не витрачають багато коштів.

Про це сказав народний депутат VII скликання Михайло Блавацький в ефірі програми “Політика навиворіт” з Дмитром Снєгирьовим.

Михайло Блавацький зазначив, що під час ремонту доріг в Україні знімають шар асфальту, переробляють його і кладуть назад.

“Завантажують на машину, завозять його на асфальтний завод. А що воно викидається? Додали трохи бітуму, додали якихось таких матеріалів, клею, чи що вони туди додають… Сама основа асфальту - це бітум. Найдорожча структурна одиниця, яка входить в формулу асфальту - це бітум. А інше - там щебінь, пісок, трохи клею додають, якщо це верхній шар асфальту”, - сказав Блавацький.

Популярні новини зараз
Яке справжнє прізвище Софії Ротару: цього не знав практично ніхто Важливі дати 2023 року: доленосні дні, які змінять все життя для кожного знаку зодіаку Українці не можуть оплатити комуналку в Ощад 24/7, паніка захлинула: "Доведеться переводити пенсійні виплати" 10 мільйонів доларів та два роки: виробнику Байрактарів "загилили" недитячий хабар в Україні
Показати ще

Він зазначив, що таким чином при будівництві доріг не витрачається багато коштів. При чому, сам бітум експортують офіційно - з Білорусі, а неофіційно - є вірогідність, що постачальником є Росія.

За його словами, в Україні бітум виробляється у Кременчуцькому заводі, але цього недостатньо і доводиться закуповувати його через широке використання.

Як повідомляв Знай.ua, Укравтодор відправить киян до Берліна.

Окрім цього, Знай.ua повідомляв, що Криклій розповів, як будуть модернізувати українські вокзали.