Для будівництва доріг в Україні використовують старий асфальт з домішками бітуму, тому на це не витрачають багато коштів.

Про це сказав народний депутат VII скликання Михайло Блавацький в ефірі програми “Політика навиворіт” з Дмитром Снєгирьовим.

Михайло Блавацький зазначив, що під час ремонту доріг в Україні знімають шар асфальту, переробляють його і кладуть назад.

“Завантажують на машину, завозять його на асфальтний завод. А що воно викидається? Додали трохи бітуму, додали якихось таких матеріалів, клею, чи що вони туди додають… Сама основа асфальту - це бітум. Найдорожча структурна одиниця, яка входить в формулу асфальту - це бітум. А інше - там щебінь, пісок, трохи клею додають, якщо це верхній шар асфальту”, - сказав Блавацький.

Популярні новини зараз
Гороскоп на сьогодні, 22 квітня: на кого чекає прорив у вівторок, а кому варто триматися подалі від сварок Працював усе життя — а пенсії вистачить лише на хліб: після індексації українці бідніють "Бусифікація" під забороною, але підрозділи виснажені: кого пошлють на "нуль" Гороскоп на тиждень 21-27 квітня для всіх знаків Зодіаку: Овни готові до грошей, відгородженість Раків та ігри Козорогів
Показати ще

Він зазначив, що таким чином при будівництві доріг не витрачається багато коштів. При чому, сам бітум експортують офіційно - з Білорусі, а неофіційно - є вірогідність, що постачальником є Росія.

За його словами, в Україні бітум виробляється у Кременчуцькому заводі, але цього недостатньо і доводиться закуповувати його через широке використання.

Як повідомляв Знай.ua, Укравтодор відправить киян до Берліна.

Окрім цього, Знай.ua повідомляв, що Криклій розповів, як будуть модернізувати українські вокзали.