Для будівництва доріг в Україні використовують старий асфальт з домішками бітуму, тому на це не витрачають багато коштів.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПро це сказав народний депутат VII скликання Михайло Блавацький в ефірі програми “Політика навиворіт” з Дмитром Снєгирьовим.
Михайло Блавацький зазначив, що під час ремонту доріг в Україні знімають шар асфальту, переробляють його і кладуть назад.
“Завантажують на машину, завозять його на асфальтний завод. А що воно викидається? Додали трохи бітуму, додали якихось таких матеріалів, клею, чи що вони туди додають… Сама основа асфальту - це бітум. Найдорожча структурна одиниця, яка входить в формулу асфальту - це бітум. А інше - там щебінь, пісок, трохи клею додають, якщо це верхній шар асфальту”, - сказав Блавацький.
ЗСУ повідомили про провокації на Донбасі і біля Чорного моря: 7 ворожих танків, флот і збиті безпілотники
Свинина зустріне великодні свята різким подорожчанням: скільки доведеться віддати за шашлик
Пономарьов "повернувся до життя", фанати видихнули з полегшенням - "Бережіть себе!"
Леся Нікітюк навчилася "керувати" чоловічою гідністю без штанів: "Коли дуже сумно"
Він зазначив, що таким чином при будівництві доріг не витрачається багато коштів. При чому, сам бітум експортують офіційно - з Білорусі, а неофіційно - є вірогідність, що постачальником є Росія.
За його словами, в Україні бітум виробляється у Кременчуцькому заводі, але цього недостатньо і доводиться закуповувати його через широке використання.
Як повідомляв Знай.ua, Укравтодор відправить киян до Берліна.
Окрім цього, Знай.ua повідомляв, що Криклій розповів, як будуть модернізувати українські вокзали.