Яка доля чекає «Укрзалізницю»? Про це в програмі «Що далі?» на каналі «Знай 24» міркує політолог, економічний експерт, керуючий партнер Національної антикризової групи Тарас Загородній.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«Природний монополіст - це таке підприємство, яке має бути єдиним. Це корисно для всієї економіки. І найкраще, щоб воно було в державній власності. Всі європейські країни прийшли до природного монополізму, коли починали роботу багато приватні залізниці. Було багато неузгодженості, не збігалися графіки. Тоді держава просто викуповувала всі ці компанії», - розповідає політолог.
Він нагадав, що німецький «Дойче банк» - повністю державний, як і багато французьких банків. Причина одна: це добре для економіки, тому що якщо вони будуть, як приватні компанії, прагнути до максимального прибутку, то завалитися вся економіка. Експортери не зможуть нормально працювати, їм будуть викручувати руки, виникнуть і інші проблеми.
«Укрзалізниця - це те, що в економіці називається планово збитковим підприємством. Річний збиток в мільярд гривень - це для неї нормально, дай боже, щоб він не був більше. Її головна функція - щоб нормально ходили потяги, щоб тарифи не були завищені, щоб рейки були в хорошому стані, щоб персонал все це забезпечував. «Дойче банк» теж часто буває збитковим, але ніхто не пропонує його приватизувати», - каже Тарас Загородній.
Раніше, як повідомляє Знай.ua, він прокоментував стан справ з «Нафтогазом».
Також Загородній назвав реальну ціну газу для українського споживача.