Який вид громадського транспорту краще підходить для Києва - автобус чи маршрутка? У кого є конкурентна перевага? Це питання в програмі «Що далі?» на каналі «Знай 24» розглядає голова громадської організації «Асоціація перевізників Києва та області» Ігор Мойсеєнко.

«Великі автобуси, звичайно, набагато дорожче. Наприклад, ті МАЗи, які нещодавно купив «Київпастранс», коштували бюджету 280 тисяч євро. Це досить дорогий автобус, і в експлуатації він теж дорогий. Сам я вважаю за краще використовувати комфортний транспорт великої місткості. Нехай навіть він і коштує дорожче, але комфорт це спокутує. Однак і у маленьких автобусів є перевага. Якщо на якомусь маршруті працює 40 маленьких автобусів з інтервалом в три хвилини, і замість них туди поставлять 20 великих автобусів, то інтервали збільшаться», - говорить він.

Що ж стосується можливої ​​угоди між владою і перевізниками, то Мойсеєнко зазначив, що це питання потрібно вирішувати не на київському, а на державному рівні.

«Якщо вдасться досягти угоди з Кабміном і Верховною Радою, то ми, звичайно, будемо її виконувати. Але я побоююся, що у Києва не буде потрібного обсягу грошей, щоб оплачувати перевізникам максимально якісну роботу. Адже якісніші автобуси й коштують дорожче», - резюмує Ігор Мойсеєнко.

Популярні новини зараз
Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію
Показати ще

Раніше, як повідомляє Знай.ua, він пояснював, як локдаун позначився на цінах в київських маршрутках.

Крім того, Мойсеєнко розповідав про те, як карантинні заходи змушували перевізників припиняти роботу.