Київ має змінити систему тарифоутворення громадського транспорту, інакше із року в рік громадський транспорт буде збитковим. Таку тему підняв голова комітету з питань ЖКГ, екології та енергозбереження Олег Попенко в програмі блогера Катерини Павлової «in kyiv» на Youtube.

«На сьогодні більшість тих проблем, які існують, виходять з того, що система тарифоутворення громадського транспорту працює по старій радянській системі, яка не приводить до можливостей модернізації системи. Проблема з підняттям вартості проїзду до 20 гривень виникла тому, що «видатки плюс прибуток» – це система тарифоутворення вибудована таким чином, що збитки попередніх періодів ви закладаєте в нову собівартість», - сказав він.

Попенко розповів, що під час локдауну були сформовані збитки, про які говорив «Київпастранс» близько 3,5 млрд. грн., за період локдауну. Тому ці 3,5 млрд. грн. закладені в собівартість, підтвердив він.

«Фактично собівартість перевезення складає близько 10 гривень, а 5 гривень – це збитки попередніх періодів. Тут і є головна проблема, що сама система спотворена і вона має бути абсолютно змінена. Треба змінити систему на методику граничного рівня ціни. Це означає, що тариф створюється на три роки, в перший рік ми працюємо по старій системі, а далі вибудовується система, коли в системі тарифу утворюється подушка економії», - сказав він.

Попенко резюмував, що важливо, щоб тарифи були ефективними. Нинішня система, наголосив він, не враховує чи були збитки чи ні, є видатки та прибуток, і більше нікого нічого не турбує. А ми маємо говорити про ефективність тарифної політики, впевнений він.

Популярні новини зараз
Безвіз вже не буде безкоштовним: українцям доведеться платити за в'їзд до ЄС "Ощадбанк" заманює пенсіонерів у боргову яму: що роблять працівники відділень Нові правила розшуку ухилянтів: кого знайдуть за лічені дні В Україні приймають заявки на нову фінансову допомогу: хто може отримати понад 11 тисяч гривень
Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Головка, що набережна Подолу перетворилась з більш-менш людяної набережної на інфраструктуру для кораблів.

Також раніше Павлова розповідала, що правильна набережна є діючою складовою життя міста, такою ж невід’ємною, як робочі місця, житло, транспорт.