Гостя потрібно «заразити» цікавою історією, а також захопити поєднанням ціни і якості страв, які подають у ресторані або кафе. Тоді справа йде добре. Про це розповів шеф-кухар, бренд-шеф Олександр Якутов у програмі «Головне питання з Борисом Бронштейном».

«Найголовніше - ціна і якість, - каже він. - Якщо офіціант продає людині за дві тисячі пляшку вина – це не зовсім комфортно. Для мене це якась стара школа, натулити. Потрібно навпаки, не втулити дороге, а добре приготувати і красиво подати - і він повернеться сюди ще. Головне - дати офіціантові зрозуміти філософію, що не в цьому справа», - стверджує бренд-шеф.

Він розповів про помилку офіціанта, яка сталася в його закладі з шанованими відвідувачами.

«Прийшли дуже хороші гості, наші постійні клієнти. А офіціант прийшов новенький, він знав меню, але був такий, старої школи, і каже: «Є Просекко!», маючи на увазі більш дешевий варіант. «Ок, несіть Просекко». І він їм оптом пляшечку за тисячу з чимось поставив. Гості випили, розуміючи, що це не зовсім те Просекко. Потім він до мене підійшов і вибачався, казав, що не зрозумів. Але, тим не менш, він виправився і на наступний день, коли гості прийшли в ресторан, купив пляшку Просекко, гарного, сам. Підійшов до них: «Вибачте, я не так вас зрозумів!», відкриває пляшку Просекко, каже: «Це особисто від мене!». Вони дали йому стільки чайових, що це перекрило всі витрати. Людям це сподобалося», - розповідає він.

Висновок очевидний: «Коли є підхід, коли офіціант поводиться з тобою як друг - це дуже важливо. У мішленівський ресторан, де рівень трохи вище, ти йдеш за обслуговуванням. А тут ти прийшов просто поїсти, і тебе сприймають як вдома».

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Ухилянтам готують суворі обмеження: зроблять все, щоб йшли до ТЦК Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, У середовищі українських стилістів панує заздрість, яка мало не завадила кар’єрі майстра перукарського мистецтва В'ячеслава Дюденка.

Знай.ua повідомляв, що Ресторатор Усама Кафа розповів, як бізнесу вдалося вижити під час локдауну.