Дуже часто колективи, які випустили один хіт і стали популярними, з часом зовсім забуваються. Цю ситуацію коментує композитор Роман Загороднюк у програмі «Карабас.LIVE».

Як зазначає композитор, часто виконавці мають 2-3 хіти, а більше – це вже завдання складніше, але обов’язкове для підтримки популярності. «Коли ти виходиш на сцену, у тебе має бути як мінімум 3-4-5 хітів, які люди знають», - підкреслює він. У приклад Загороднюк наводить Елтона Джона чи Маккартні, які й надалі випускають хіти.

Натомість в Україні, зауважує експерт, на це дивляться інакше: «У нас звикли зробити одну пісню і думають: «Ми на одній пісні будемо далі їхати». Ні! Народ неможливо обдурити».

Окрім цього, він пояснює, що не останню роль у популярності хіта відіграє продюсер, а в Україні зараз не так багато таких, що можуть підібрати під виконавця хіт. «Не може виконавець виходити на сцену і сьогодні бути поп, завтра рок, післязавтра шансон... Він повинен знайти свою нішу», - підкреслює Загороднюк. До того ж, зазначає композитор, зараз продюсери навіть не надто втручаються у творчий процес, а просто просувають продукт.

Тим не менш, гість програми розповідає про два відмінні типи продюсерів, які мають працювати тандемом: «Є менеджмент і є музичний продюсер (людина, яка створює хіти)». Детальніше Загороднюк пояснює це на прикладі Бебешка: сам він музичний продюсер, тобто лише створює хіт, але не просуває, а його директор якраз-таки займається менеджментом.

Популярні новини зараз
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Купцова заявила, що не має жодної пісні, яка прийшла до неї випадково.

Також Знай.ua писав про те, що Бебешко пояснив, чому молодь слухає Morgenshtern.