Дуже часто колективи, які випустили один хіт і стали популярними, з часом зовсім забуваються. Цю ситуацію коментує композитор Роман Загороднюк у програмі «Карабас.LIVE».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк зазначає композитор, часто виконавці мають 2-3 хіти, а більше – це вже завдання складніше, але обов’язкове для підтримки популярності. «Коли ти виходиш на сцену, у тебе має бути як мінімум 3-4-5 хітів, які люди знають», - підкреслює він. У приклад Загороднюк наводить Елтона Джона чи Маккартні, які й надалі випускають хіти.
Натомість в Україні, зауважує експерт, на це дивляться інакше: «У нас звикли зробити одну пісню і думають: «Ми на одній пісні будемо далі їхати». Ні! Народ неможливо обдурити».
Окрім цього, він пояснює, що не останню роль у популярності хіта відіграє продюсер, а в Україні зараз не так багато таких, що можуть підібрати під виконавця хіт. «Не може виконавець виходити на сцену і сьогодні бути поп, завтра рок, післязавтра шансон... Він повинен знайти свою нішу», - підкреслює Загороднюк. До того ж, зазначає композитор, зараз продюсери навіть не надто втручаються у творчий процес, а просто просувають продукт.
Тим не менш, гість програми розповідає про два відмінні типи продюсерів, які мають працювати тандемом: «Є менеджмент і є музичний продюсер (людина, яка створює хіти)». Детальніше Загороднюк пояснює це на прикладі Бебешка: сам він музичний продюсер, тобто лише створює хіт, але не просуває, а його директор якраз-таки займається менеджментом.
Як повідомляв Знай.ua, Купцова заявила, що не має жодної пісні, яка прийшла до неї випадково.
Також Знай.ua писав про те, що Бебешко пояснив, чому молодь слухає Morgenshtern.